  • Data: 2019-05-15 20:34:08
    Temat: Re: Pasek
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2019 19:53:56 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko widzisz - trzeba miec kupe szczescia - ratownikow, ktorzy wiedza
    > co robic, szpital z odpowiednia specjalizacja w poblizu, byc moze
    > helikopter do szybkiego transportu.
    > W szpitalu wlasciwych fachowcow dostepnych.
    > NFZ, ktory za to zaplaci, a nie stwierdzi "urwanie to nie jest
    > jednostka chorobowa", a potem "nie robimy, bo nam nie placa".

    "Jasio pracował w tartaku. Pewnego dnia w ramach bardzo nieszczęśliwego wypadku
    stracił wszystkie 10 palców. Natychmiast udał się do szpitala. Doktor obejrzał jego
    ręce i mówi:
    - Dobrze chłopcze, dawaj te palce, zobaczymy co można z tym zrobić.
    - Panie doktorze, ale ja nie mam tych palców.
    - Jak to nie masz tych palców? Chłopcze, mamy XXI wiek, mikrochirurgię, profesjonalne
    narzędzia, wiedzę i niesamowitą technikę, a Ty mówisz, że nie wziąłeś tych palców.
    Dlaczego!?
    - A jak miałem je niby pozbierać"