  • 101. Data: 2013-09-08 21:24:27
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-08 20:22, Artur Maśląg pisze:

    > Widziałem - no i?

    No i nie powinno go tam być. Powinno być ograniczenie tak jak
    jest teraz, bez zabudowanego.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 102. Data: 2013-09-08 21:33:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > No i nie powinno go tam być. Powinno być ograniczenie tak jak jest
    > teraz, bez zabudowanego.

    Pozwolę sobie być innego zdania.

  • 103. Data: 2013-09-08 21:36:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-08 21:33, Artur Maśląg pisze:

    > Pozwolę sobie być innego zdania.

    Pozwól

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 104. Data: 2013-09-08 21:53:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 21:11, masti pisze:

    > patrz pan to ten Wrocław jest w Skandynawii?

    Ty jarasz jakieś świństwo?
    --
    Krzysiek

  • 105. Data: 2013-09-08 21:57:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.09.2013 13:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, Marcin "Radziecki Radar" Kiciński się zna - bo prawidłowo jadący
    > motocykl powinien robić "pyr-pyr-pyr", a on słyszał "bruuuum!".
    nie, on zobaczył otwór w dachu na 80cm. wystarczy
    > Przyczyną było wymuszenie.
    właśnie chciałem zapytać co było przyczyną śmierci, ale raczej nie Ciebie

    > Skoro wymusił, to albo nie patrzył,
    albo patrzył i widział motor 400m dalej?
    > a wtedy
    > zabiłby także jadącego zgodnie z limitem, albo popatrzył i celowo zajechał.
    czyli jednak stwierdzasz że wymuszenie było powodem?
    Spróbuje sobie wyobrazić, że gdyby motocykl jechał wolniej to raz nie
    byłby na kursie kolizyjnym, dwa miałby czas skręcić, trzy kierowca byłby
    w szpitalu.
    Twój osąd znamy. Ciekawe co powie sędzia...

    ToMasz

  • 106. Data: 2013-09-08 21:58:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 21:53:34 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Ty jarasz jakieś świństwo?

    ja nie, ale ty raczej tak. Dla ułatwienia zacytuję twój post:
    "Krzysztof 45 napisał:

    > Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h
    > na 50tce."

    jeszcze masz coś madrego do powiedzenia?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 107. Data: 2013-09-08 22:02:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > W jaki inny sposób niż postawieniem 50 chciałbyś tam zwiększyć
    > bezpieczeństwo ?

    taki przycisk w asfalcie, połączony z kolcami umiejscowoinymi 50 metrów
    dalej. Najeżdżasz na przycisk i kolce "stają dęba" na określony czas.
    jak jedziesz 50, to kolce zdążą się schować. jak 70 to za szybko
    dojedziesz do kolców i przebijesz opony.

    ToMasz

    PS wiem że tak prosto się nie da. ale jak to wymyśliłem byłem w przedszkolu

  • 108. Data: 2013-09-08 22:15:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 21:58, masti pisze:

    > ja nie, ale ty raczej tak. Dla ułatwienia zacytuję twój post:

    > jeszcze masz coś madrego do powiedzenia?

    Jaki to ma związek, z czym i do czego?
    Podałem skąd to 140 i przykład że jak ktoś sporo przegina, to ląduje w
    psychiatryku na obserwacji.
    Ty czego nie pojmujesz? Nie ogarniasz?

    --
    Krzysiek

  • 109. Data: 2013-09-08 22:18:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 22:15:25 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Jaki to ma związek, z czym i do czego? Podałem skąd to 140 i przykład że
    > jak ktoś sporo przegina, to ląduje w psychiatryku na obserwacji.
    > Ty czego nie pojmujesz? Nie ogarniasz?

    raczej ty nie ogarniasz tego co sam piszesz. Jak dla mnie EOT.

  • 110. Data: 2013-09-08 22:20:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nieboszczyk na pewno wstał i powiedział im, żeby spadali

    Za życia !