eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPekniecie przewodu hamulcowego › Re: Pekniecie przewodu hamulcowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners
    .pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pekniecie przewodu hamulcowego
    Date: Wed, 11 May 2011 11:29:49 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <iqdkud$134n$2@news2.ipartners.pl>
    References: <iqden9$7rm$1@news.onet.pl> <iqdfcf$bhe$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1305106189 35991 157.25.157.219 (11 May 2011 09:29:49
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 May 2011 09:29:49 GMT
    In-Reply-To: <iqdfcf$bhe$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2367283
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-11 09:55, news-gazeta pisze:
    >> Przy okazji wiec zastanawiam sie jak by sie zachowal uklad hamulcowy w przypadku
    pekniecia jednego z przewodow. Troche szukalem informacji w sieci na ten temat, ale
    sa bardzo niejednoznaczne.
    >> Moze wiec ktos z wlasnego doswiadczenia potrafi powiedziec co sie wtedy dzieje.
    Czy samochod wcale nie hamuje, czy tez pedal wchodzi glebiej, ale hamuje na
    pozostalych kolach, a moze trzeba "podpompowac" zeby pozostale kola hamowaly?
    >
    > Robi się dziurka w układzie, więc nei ma ciśnienia.

    ... w tym obwodzie. A są co najmniej dwa, w momencie hamowania oddzielone od siebie.

    > Wciskasz pedał gazu a on wpada do podłogi, jednocześnie wypluwając

    a on wpada dużo głębiej niż zwykle, ale hamuje drugi obwód (o ile cały
    układ jest mniej-więcej sprawny)

    > przez ową dziurke płyn. Następne próby "pedałowania" nic nie przynoszą

    następne próby pedałowania mogą faktycznie spowodować że płynu ubędzie zbyt
    wiele, a ponieważ zbiornik wyrównawczy i pompa wspólne, to zaraz wszystko
    się zapowietrzy i przestanie działać.

    Dlatego hamować należy w takiej sytuacji RAZ.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: