  • 21. Data: 2013-09-17 13:45:30
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 11:43, Marcin N pisze:
> [...]
    ia,0.html

    > Najważniejsza jest ostatnia minuta filmu: prokuratura wszczęła
    > postępowanie w sprawie tych iskier. Brawo! Może tym razem nie rozejdzie
    > się po kościach.

    Od 8 miesięcy nie mogą się zdecydować, która prokuratury powinna się tym
    zająć. Trwa spór kompetencyjny i potrwa do 2016 roku, kiedy to wygaśnie
    ZT 150/2006 wydane dla Iskry-1.

    --
    anacron
    aba/

  • 22. Data: 2013-09-17 14:40:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Sep 2013 14:46:04 +0200, Marcin N

    > Ale ogólnie - dobra robota anacron.

    Zajebista! Taka trochę nawet krecia. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2013-09-17 14:42:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Z pozdrowieniami dla KGP i GUM
    >
    > --

    Teraz leci ten materiał na TVN24 :)

  • 24. Data: 2013-09-17 14:46:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-17 13:45, anacron pisze:

    > Od 8 miesięcy nie mogą się zdecydować, która prokuratury powinna się tym
    > zająć. Trwa spór kompetencyjny i potrwa do 2016 roku, kiedy to wygaśnie
    > ZT 150/2006 wydane dla Iskry-1.

    Wygaśnięcie zezwolenia nie spowoduje przecież przedawnienia się sprawy.
    Wiadomo, że rzecz jest polityczna i będzie opór urzędników.

  • 25. Data: 2013-09-17 17:38:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 14:46, Marcin N pisze:

    > Wygaśnięcie zezwolenia nie spowoduje przecież przedawnienia się sprawy.
    > Wiadomo, że rzecz jest polityczna i będzie opór urzędników.

    Przedawnienie to jest dawno w sensie odpowiedzialności za czyn. Dlatego
    teraz gra idzie o samoczynne wygaśnięcie ZT w 2016. Dlaczego? Przyznanie
    się do winy jakim jest podpisanie/przyjęcie mandatu wedle SN nie jest
    dowodem... Resztę sam możesz sobie dopowiedzieć wyobrażając sobie, że
    jednak cofa się ZT Iskry-1.

    > Ale ogólnie - dobra robota anacron.

    Dziękuję.

    --
    anacron
    aba/

  • 26. Data: 2013-09-17 17:47:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 08:36, Robson pisze:

    > Kto rozumie?
    Nie kumaty? Rozwaliło to twój tok pojmowania istoty tematu?
    To są moje skróty klawiaturowe jak by co.
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2013-09-17 17:48:14
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 13:03, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Sep 2013 10:07:57 +0200, Robson

    > Nawet dwie! ;)

    Macie orgazmy? :)
    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2013-09-17 17:51:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-17 17:47, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie kumaty? Rozwaliło to twój tok pojmowania istoty tematu?

    LOL - doskonale wiadomo o co chodzi :P

    > To są moje skróty klawiaturowe jak by co.

    Ciekawe tłumaczenie:>

  • 29. Data: 2013-09-17 17:57:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 17:51, Artur Maśląg pisze:

    > Ciekawe tłumaczenie:>

    Ale zawsze to jakieś jest. Neutralne:)
    Czytałeś tłumaczenie kogutka444 odnośnie cytowania/czytnika? :)

    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2013-09-17 17:59:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-17 08:17, Maciek wrote:

    > Nie podoba mi sie stosowanie przez policje sprzetu, ktorego legalizacja
    > jest fikcja, ale panowie zlapani i ukarani za predkosc - tak z reka na
    > sercu powiedzicie, ktory z was faktycznie jechal zgodnie z przepisami...?
    > Bo jesli przekraczacie limit o 20,30 czy 40 km, a potem macie pretencje, ze
    > radar byl nelegalny, to cos tu nie gra.

    Niby tak, ale...

    "Będzie mandat za nie zatrzymanie się na zielonej strzałce", "przecież
    się zatrzymałem", "tak się panu wydaje - przy 2km/h koła się jednak kręciły"

    "przekroczył pan prędkośc na ograniczeniu do 30" "ale to robotnicy po
    remoncie nie zdjęli", "znak jest znak!"

    "Albo 30 jest absolutnie wymagana na objeżdzie Wisłostrady, a najlepiej
    pokazuje to ile kierowców jest łapany przez nasz superzajebitozółty
    fotoradar. ta ilośc mandatów najlepiej pokazuje jak niezbędne jest to
    ograniczenie" (to z pamięci, ale sens oddaje). Jak się kierowcy nauczyli
    to fotoradar stał się zbędny a więc i ograniczenie - automagicznie 30
    zmieniła się w 50. Zresztą przypadków bankructw fotoradarów było więcej.

    No wiec skoro tak, to co złego w "będzie mandat za przekroczenie
    prędkości" "a legalizacja jest?"? Katolicyzm nie jest religią państwową
    i nie mam obowiązku nadstawiać drugiego policzka. Jak Kuba Bogu, tak Bóg
    Fidelowi.

    Shrek.