eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPlany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture... › Re: Plany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture...
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Plany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Wed, 1 Nov 2017 18:50:18 +0100

    Dnia Tue, 31 Oct 2017 22:41:34 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Oj tam oj tam. Żywność trzeba było kupić.

    Jakby tylko na zywnosc bylo nas stac, to by nawisu nie bylo :-)

    > Chyba jednak mógł w praktyce.

    Mogl, ale to juz trzeba zaplanowac pol roku wczesniej.
    Dzis mozna w piatek pomyslec - a moze by tak w weekend Krakow zobaczyc

    > Pewnie jeszcze bardziej cenny.

    No wlasnie ciekaw jestem, co okazalo sie wazniejsze - pryncypia czy
    twarda waluta ?

    > Dla ludzi z Zachodu to było dużo tańsze niż u nich.

    Ale nie az tak ze "w Polsce mozna caly miesiac za 20$ przezyc".

    > Owszem. Wielokrotnie zresztą.

    Czy tak wielokrotnie ...

    > $30, przy średnio 30% Polaków pracujących... to roczne zarobki może były
    > :-(

    w 1990 to jeszcze "wszyscy" mieli prace :-)

    J.