  • Data: 2017-11-30 21:20:15
    Temat: Re: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2017 o 20:23, z pisze:
    > W mordę :-)
    >
    > Wiem tylko że za 49 zł na 24 mies. będę miał darmowe rozmowy i smsy + 5
    > Giga netu + Xiaomi redmi 4A przy wpłacie tylko 6 zł na starcie :-)

    49x24=1182zł ile kosztuje ten telefon?
    we wspomnianym przezemnie przypadku masz 4 mieś za 25zł potem (jeśli nic
    nie znajdziesz lepszego) a2 no limit masz 19zł(ale jak nie potrzebujesz
    nieograniczonych smsów - będzie pare zł taniej. jak akceptujesz rozmowy
    po 10 groszy bo mało gadasz - jeszcze taniej.
    Ale pliczmy tak jak jest. 25+(19x20)=405. Do tego telefon (Ceneo) za
    419zł =824. różnica znacząca, aczkolwiek nie druzgocąca. ja bym brał nie
    ze względu na to że "taniej". Palyowi trochę odbija, szczególnie z netem
    w roamingu. co z tego wyjdzie - nie wiem. rok temu nie uwierzyłbym gdyby
    mi powiedziano że mogą obniżyc prędkość i tyle. a ja właśnie z interntu
    gsm korzystam jako internetu "stacjonarnego". zmieniłem sieć, problem
    powróci za rok. może sie coś zmieni na lepsze. i to właśnie drugi powód.
    jak się zmieni - to ja zareaguje, natychmiast. Ty będziesz musiał
    poczekać do końca 24miesięcznego okresu.
    ToMasz

    PS redmi 4A w antutu pokazuje 35tyś punktów. mam samsunga s4. (i9506)
    ten topowy model sprzed 5 pokoleń telefonów w antutu wyciąga 57 tyś.
    tak, galaxy es cztery! A gdzie tam kolejne modele. także wiesz, nowy
    telefon to nowy, ale czy będziesz zadowolony - nie wiem. wydajnościowo
    taką s-trójkę bierzesz. a s3 chodzą po pótora stówki.