    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Date: Fri, 1 Dec 2017 00:34:20 +0100

    > Przywiązany jest do tego operatora i mimo pewnych perturbacji mam nadal
    > u nich już 6 numerów
    miałem więcej. wszystkie abo były negocjowane, a najchętniej jak się
    brało 3 lub więcej naraz. w play24 musiałem "ponazywać" numery bo ich za
    dużo było. Na początku to było bardzo tanio, naprawdę nie było szans na
    przebicie oferty. ale dziadkowie nie potrzebują smsów, dzieci potrzebują
    smsów i internetu, ja rozmów i internetu... a oferty "z pod lady" co
    prawda ogólnie korzystne - ale mało elastyczne. no i numerki zaczęły
    odchodzić. mały abonamencik nastozłotowy 300 minut z intenretem został
    zamieniony na darmowe rozmowy bez sms i ntetu w a2. Dzieci - prepaid,
    rejestracja numeru i kody z zakrętek przedłużające internet w
    nieskończoność. i tak w playu pozostały mi 2 numery. baliśmy się jak to
    wyjdzie, bo play nie miał no limitu, ale przy odrobinie dobrej woli, jak
    rozmowa szykuje się na kwadrans, oddzwania ten kto ma no limit.
    Wiem ze to takie jakieś... porzucać coś co dobrze działa, ale po pół
    roku - zapomnisz o tym że miałeś sentymenty. Wal tam gdzie jest taniej i
    nic się nie przejmuj.
    ToMasz
    PS
    a jak chesz z człowiekiem pogadać, to virgin albo wiking. u któregoś z
    nich nawet nie usłyszysz automatu na przywitanie, tylko odrazu: KArolina
    się kłania w czym mogę pomóc?