  • Data: 2017-06-18 18:57:17
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-17 o 13:16, z pisze:

    > Patrzę z punktu widzenia normalnego myślącego człowieka a nie jakiejś
    > marketingowej poje... małpy.
    >
    > Płacę miesięcznie tyle i tyle albo x gr za minutę ...
    >
    > A nie potajemnie jest mi zabierane 2 złote jako kara za nie dzwonienie.

    Ale płacisz tyle i tyle według cennika.
    Potajemnie 2zł nie jest, jest w regulaminie.

    I nie musisz dzwonić, możesz SMS'a wysłać, MMS'a, czy włączyć na chwilę
    transfer danych aby odczytać pocztę i już jest ruch na koncie.

    inna sprawa, masz kartę do centralki alarmowej za 24zł/rocznie, a jak
    centralka wyśle raz w miesiącu SMS to za 3,48zł/rok

    > Dlatego jutro wynoszę wszystkie moje 5 numerów ;-)

    Ja wynoszę wszystko ze względu na zasięg do dupy.

    --
    Irokez