  • Data: 2017-06-19 00:19:37
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5946b5b7$0$15210$6...@n...neostrada.pl

    Łyknij se szklanicę zimnej wody -- niemal w każdym
    banku po zawarciu umowy albo tracisz szmal, albo
    płacisz czy jakoś inaczej używasz/korzystasz...

    Za jakiś czas każesz klientów karocą wozić do banku,
    gdy bank stwierdzi, że oferuje konto za zero...

    Nie podobają się warunki? -- wypowiadasz umowę...

    -=-

    Inna sprawa, że mogą WYRAŹNIE pisać i GŁOŚNO mówić
    o takich opłatach... Mogą, czy wręcz -- powinni.
    Do tak zwanego dobrego tonu należy tego rodzaju
    uprzedzanie.

    Kiedyś 3 razy (w jednym podejściu ;) do ściany -- bo
    brak mi było wiedzy dotyczącej opłat) sprawdziłem saldo
    konta prowadzonego przez MultiBank w bankomacie stojącym
    w tymże MultiBanku... [zaraz powiedzą, ze to przeze mnie
    tego banku już nie ma?...] Zapłaciłem ZTCP tylko ;) po
    5 pln za każde sprawdzenie. To Twoich 7 miesięcy z hakiem!

    SyneCek za kilka godzin opóźnienia obciął mi dychę,
    mBank za jakieś błędy -- kilka razy po piątaku...
    To są wypadki przy pracy!

    Kradzież -- to zabieranie UKRADKIEM!

    kradzież ż VI, DCMs. -y; lm M. -e, D. -y

    1. <<potajemne zabranie cudzej własności,
    przestępstwo polegające na zabraniu
    cudzego mienia ruchomego w celu
    przywłaszczenia; złodziejstwo>>

    Drobna kradzież.
    Kradzież grosza publicznego, samochodu.
    Kradzież towaru ze sklepu.
    Kradzież z włamaniem.
    Dokonać, dopuścić się kradzieży.
    Oskarżyć kogoś o kradzież.
    Popełnić kradzież.
    Złapać kogoś na kradzieży.

    Kradzież literacka <<plagiat>>

    2. <<rzecz ukradziona>>

    Dzielić się kradzieżą.

    -=-

    Swe straty zobacz tak, jak widzisz zalanie mlekiem
    białej koszuli... ;) Wypadek!! Ani życia nie straciłeś,
    ani zdrowia, ani majątku, ani masy czasu...

    Przenieś do nich numer, weź piątaka -- i wykorzystaj!

    -=-

    BTW -- bardzo dobrze, że ostrzegasz bliźnich,
    ale dlaczego robisz z igły widły?...