    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play nic się nie marnuje
    Date: Thu, 22 Jun 2017 01:32:02 +0200

    "Liwiusz" oidfo8$1ai$...@n...news.atman.pl

    > Dobrze, że dodałeś emotikon, bo sam czujesz, że to
    > co piszesz, to bullshit. Żaden bank nie da ci 100zł
    > na zakupy w biedrze, jeśli nie zastrzeże sobie
    > w umowie, że zanim cię nie wypuści, nie odbierze
    > ci w opłatach kilkukrotnie więcej.

    Nigdy nikt nic nie wie? ;)

    -=-

    Mógłbyś zapisać swe myśli bez nadużywania zaprzeczeń?

    Żaden
    nie da
    nie zastrzeże
    zanim
    nie wypuści,
    nie odbierze

    -=-

    Moje zyski/przychody odbankowe (na tak zwanej
    przestrzeni kilku lat) szacuję na około 50 kpln.
    (promile, wisienki, orzeszki, w tym także zyski od Agory)

    Rozchody/koszty?... Nie liczyłem, ale mogę uznać,
    że są pomijalnie małe, jeśli nie policzę:

    - iż mam gdzieś 1%, choć mógłbym otrzymać
    w innym gdziesiu ze 2%
    - zużytego czasu
    - podatków MBelki/Vincentego/Szczurka/Morawieckiego i innych...

    wiem, że nie Morawiecki był bezpośrednio po Szczurku a Szałamacha,
    ale BZWBKKBSg obciął mi 4 setki, gdy szefem banku był Morawiecki,

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    zaś Szałamacha IMO niczego dodatkowego nie skubał

    - MBelka rozpoczął szaber, ale dał nam pół grosza
    - Vincenty zabrał pół grosza
    - Szczurek (jak to gryzoń) zabrał się za wisienki i orzeszki

    - wpadek tak zwanych...

    Wpadki są pomijalnie małe a ww. kplny uwzględniają podatki...
    Czasu szkoda, ale ani go cofać, ani zatrzymywać nie można...

    -=-

    Biorąc od uwagę, że kupuję:

    - bawełniane spodnie po dyszce plnów

    zamierzam dokupić w najbliższy piątek
    kilka ;) par aż ;) po 15 pln

    - bawełniane koszule po kilka pln (sztruksowe kupowałem
    po 7 pln) czy (zazwyczaj) po kilkanaście pln

    w kwietniu straciłem masę czasu na rozszpilkowywaniu;
    osrane, :) zapocone, przymierzane -- są droższe, ale
    są już w sklepie rozpakowane przez innych kupujących;
    ja kupuję oszpilkowane i poworkowane -- za to taniej... :)

    najtańsze koszule kupiłem po złotówce, ale raczej nie
    są bawełniane

    - bawełniane skarpety po kilka pln

    teraz musiałem kupić na Allegro, bo w galeriach nie
    widuję białych z bawełny, a plastykowe męczą mnie

    Reebok pod moje białe spodnie przeszyte czerwonymi
    nićmi i ciemne skarpety wypuścił ładne buty (białe,
    przeszyte czerwonymi nićmi i ciemne wewnątrz tak,
    że ładnie te ciemności zlewają się ze skarpetami)
    ale tak długo kupowałem, że aż przegapiłem; zostały
    jedynie rozpakowane, osrane, :) przepocone...

    - kąpielówki (plastykowe -- bawełna tak sobie nadaje
    się na kąpielówki) po 7 pln

    - bawełniane bluzy (nawet z kapturem, rozpinane) po
    kilkanaście pln czy po 10 pln

    - bawełniane szlafroki po 20 pln

    - bawełniane majtki po 2 pln

    - ręczniki (30 cm na 30 cm) po 50 groszy

    większe -- drożej, nawet po kilka pln za duże...

    - po około 27 pln za 3,65 kg płynu Persil do prania
    (teoretycznie -- 50 prań)

    - po około 25 pln za 5 litrów mydła (Biały jeleń) w płynie

    - płatki kukurydziane po 2.10 pln za pół kilograma
    (teraz niestety już aż 2,45 pln za te same 500 gramów -- inflacja?!)

    - mleko poniżej 2 pln za litr

    - szklane garnki (razem z przykrywkami) po 9 pln (można je
    nawet na płytkę gazową postawić, ale raczej ;) na taką ze
    szkłem na palnikach; można do piekarnika itp... nie można
    na indukcyjną? -- można, ;) ale wtedy nie grzeją...)

    te ~50 kpln z banków to dla mnie bardzo dużo. :)

    Galerie handlowe i banki pokazują, że Bóg naprawdę potrafi cudownie
    karmić w czasie głosu. :) Do galerii i banków -- Virgin Mobile daje
    mi net zupełnie za free (bywa, ale raczej rzadko, że dostęp gdzieś
    gaśnie -- wczoraj dziwnie przygasł w banku Millennium) i pół godziny
    gadania miesięcznie na jedną SIMkę...

    -=-

    Jak nawiązać do tematyki grupy?... Hm...
    Telefon grzeje się, gdy pracuje jako HotSpot...

    -=-

    Codziennie? Niemal stale dziękuję Bogu za banki, galerie handlowe
    i Virgin Mobile. :) Błogosławię tym dobrodziejom i cieszę się
    życiem, które mi owi dobrodzieje umożliwiają. :)