eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Play - postawa aspoleczna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 82

  • 11. Data: 2009-03-20 08:11:15
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    animka ni au koto ha itsumo tanosii

    >> Masz 3 wyjścia:
    >> 1. Najprostsze - narzekać, płakać jaki biedny jesteś i jak inni są
    >> poszkodowani.
    >> 2. Przenieść się do Play - wtedy będziesz na tym korzystał i nawet
    >> Tobie za przejście zwrócą kasę.
    >> 3. Kupić kartę Play Fresh i korzystać z niej jak dzwonisz dp
    >> Playowców. Nawet stawkę 5gr możesz mieć.
    >
    > Czy jak mnie jeszcze przez 2 lata będzie zobowiązywała umowa w Orange
    > to też mogę przejść w tym czasie do Playa?
    > Nie dowalą mi kary za za to? Przecież to jest chyba zerwanie umowy?

    Kolejny głos w temacie 'abo vs pre'.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D


  • 12. Data: 2009-03-20 08:20:02
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: "tomek" <t...@n...mam>


    > Akurat operatorzy nie mają wpływu na stawkę MTR do Play bo to ustala
    > UKE. Po prostu klienci innych opów sponsorują okrzepnięcie nowego
    > operatora na rynku. Play może dawać te 25-30 gr za minutę do wszystkich
    > mimo, że zarabia na tym grosze (połączenie do innych sieci kosztuje go coś
    > 22 gr) bo odbija sobie na połączeniach przychodzących (inni operatorzy
    > którzy zakańczają połączenia w sieci Play muszą za to płacić 57 gr).

    Bajki opowiadzasz o MTR. Masz jakieś dane odnośnie ruchu z wielkiej trócy do
    Playa i odwrotnie ? Mając na uwadze że klient Playa w porównywalnym
    abonamencie ma kilka razy więcej minut niż klient trójcy oznacza że więcej
    dzwoni do nich niż oni do niego. Przekłada się to na dużą asymetrie w ruchu.
    Może się okazać że to Play dopłaca z tytułu MTR. Wszystko na to wskazuje
    patrząc choćby na promocję Orange "Tylko SIM" gdzie mamy cenę do Play 37 gr.
    a stawka MTR do Play zależy od pory i w czasie T1 wynosi chyba 65 gr. netto.


    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3946 (20090318) __________

    The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.com




  • 13. Data: 2009-03-20 08:26:50
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>


    Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" <s...@n...konto.pl> napisał w
    wiadomości news:gpvhdc$b1q$1@news.task.gda.pl...

    > Akurat operatorzy nie mają wpływu na stawkę MTR do Play bo to ustala UKE.

    Ale mają wpływ na na swoją stawkę do playa. Słyszałeś coś o statystyce i
    wymianie połączeń między operatorami? To nie odbywa się jeden za jeden.
    Jeśli jeden telefon playa zadzwoni do trzech fonów plusa to play będzie
    musiał
    zapłacić 3x22 gr= 66 gr. W zamian jeden telefon plusa zadzwoni do jednego
    fona playa co plusa będzie kosztowało 1x40 gr= 40gr. Kto na tym zyska w
    rozliczeniu
    międzyoperatorskim? A dlaczego jest tak? Bo na 1,5 mln telefonów playa
    przypada
    14 mln plusa i statystyki oraz możliwość zdarzeń są nieubłagane. Trzeba
    dodać fony z innych sieci.

    > Po prostu klienci innych opów sponsorują okrzepnięcie nowego operatora na
    > rynku.

    Bzdura. To sprawia, że stawki w rozliczeniach międzyopeatorskich się zerują.

    Play może dawać te 25-30 gr za minutę do wszystkich
    > mimo, że zarabia na tym grosze (połączenie do innych sieci kosztuje go coś
    > 22 gr) bo odbija sobie na połączeniach przychodzących (inni operatorzy
    > którzy zakańczają połączenia w sieci Play muszą za to płacić 57 gr).

    To może powołamy się na inny przykład. MTR który bierze tpsa to 1,8 gr - 3,5
    gr zależnie
    od pory dnia . W drugą stronę czyli komórki biorą od abonentów stacjonarek
    22 gr.
    Trochę większy rozdźwięk/proporcja, prawda? Czy to oznacza, że sponsorują
    Was emeryci bo
    głównie oni mają linie stacjonarne?

    tl



  • 14. Data: 2009-03-20 08:53:25
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

    To Twoj problem nie nasz.

    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.

    Albo objaw myslenia?
    29 groszy do wszystkich sieci,5 groszy do play i na stacjonarne
    wszystkie,za 5 zl numer dzialajacy przez rok.

    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    Tez mam kilku takich niereformowalnych w rodzinie.To nic ze musza placic
    po 60 groszy do innych sieci.Najwazniejsze ze dostana 200% doladowania
    do swojej sieci i na stacjonarne.Ups,oprocz stacjonarnej Netii.

    > Pietnuje takie zachowania.

    Ja tez bo przez takich z Orange musze miec drugi telefon ;)
    Gdyby nie takie zachowanie dalej dzwonilbys po 2 zl za minute bez
    naliczania sekundowego.


  • 15. Data: 2009-03-20 09:16:06
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>


    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-49B069.00591120032009@news.onet.
    pl...
    > Witam,
    > Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...
    >
    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(
    > Pietnuje takie zachowania.
    > [crosspost na pl.pregierz]
    >

    widze, ze kolega ma weza w kieszeni.


  • 16. Data: 2009-03-20 09:24:27
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Użytkownik Stefan Burczymucha napisał:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    > news:Titus_Atomicus-49B069.00591120032009@news.onet.
    pl...
    >> Witam,
    >> Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...
    >>
    >> Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    >> postawa.
    >> Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    >> :(
    >> Pietnuje takie zachowania.
    >> [crosspost na pl.pregierz]
    >>
    >
    > widze, ze kolega ma weza w kieszeni.
    >
    To raczej Palyowcy maja....


  • 17. Data: 2009-03-20 10:53:44
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha T...@s...in.the.world napisał tak:

    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.

    A ja sobie mysle ze ilosc rozmieklych gosci gotowych sie publicznie
    rozplakac z powodu zabranego cukierka jest przerazajaca.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...


  • 18. Data: 2009-03-20 11:19:33
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: s...@a...pl


    >
    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
    abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
    inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
    fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
    mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
    mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.

    Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
    pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
    za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.

    Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    pomyslec dla Ciebie.

    Tak wiec nie dziw sie prosze, ze poszedlem do sieci, ktora ma pazur i dba o
    swoich obecnych klientow. Przynajmniej im sie jeszcze chce. I na prawde te 50 zl
    w te czy w tamte na rachunku miesiecznym jest dla mnie drugorzedne.


    A co do asymetrycznego interconnectu. Nie Play jest tu winien tylko ustawodawca.
    Jakby wprowadzono asymetryczny interconnect na zasadzie
    Play-placi-nizsza-oplate-interconnectowa-do-innych-a
    -inni-do-Play-taka-jak-do-siebie-nawzajem,
    a nie ten system co jest teraz to nie byloby calego problemu.

    I jeszcze jedno: pewne ulatwienia ma wielu operatorow stacjonarnych i MVNO w
    Polsce. I tez powinni miec lepsza motywacje, zeby sie starac bo dopiero
    startuja. Jednak jedynie Play autenycznie stara sie podzielic tym, ze ma
    oszczednosci z klientami. I ja to doceniam.


    sympatyczny

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 19. Data: 2009-03-20 12:16:32
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    s...@a...pl pisze:
    > Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    > "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    > poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    > byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    > przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    > okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    > a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    > moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    > pomyslec dla Ciebie.

    To się chyba staje standardem. W Plusie też tak jest. Co ciekawe:
    klientów Simplusa traktują inaczej ( nie masz z nami umowy, to musimy o
    Ciebie dbać, bo możesz w każdej chwili z nas zrezygowanć ) W momencie, w
    którym ma się w Plusie podpisany abonament to jest kaplica. Załatwienie
    czegokolwiek jest trudne.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/


  • 20. Data: 2009-03-20 14:48:31
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:19:33 +0100, s...@a...pl napisał(a):

    >>
    >> Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    >> postawa.
    >> Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    >> :(
    >
    > A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
    > abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
    > inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
    > fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
    > mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
    > mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.
    >
    > Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
    > pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
    > za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.

    Mnie to nie dziwi, wręcz wydaje mi się to naturalne. Tak samo, jak
    naturalne jest stanie w korkach. Wkurzające, bezsensowne, marnotrawne, ale
    jest i nie dziwi.

    > Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    > "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    > poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    > byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    > przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    > okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    > a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    > moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    > pomyslec dla Ciebie.

    Bo teraz zamiast wspomnianej Idei jest właściciel z Francji, który patrzy
    wyłącznie na zyski i rozwój firmy. Przedstawiane mu są dane liczbowe, jak
    np. średni czas odpowiedzi na reklamację. Nie przedstawia mu się stopnia
    sensowności tej odpowiedzi, bo to trudno już zmierzyć. Stąd taka odpowiedź
    na Twoją reklamację, wskaźnik musi być dobry.

    Oczywiście to jest złe rozwiązanie i tracą przez to coś, coś pewnie zyskują
    (oszczędności kadrowe).

    Może dzięki Play i utracie np. miliona klientów czegoś się nauczą :]

    Pozdrawiam
    Tony

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: