    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Po co dziadek klepał kosę?
    Date: Wed, 3 Aug 2016 15:42:01 +0200

    Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 14:04:20 UTC+2 użytkownik Lisciasty
    napisał:
> [...]

    Glowy nie dam, ale szuranie oselka to chyba ma byc co chwila.

    >Ale ludzi na marsa wysyłamy, kolej próżniowa, MES itd.

    Nie calkiem. Tzn - moglibysmy, ale za drogo :-)

    >Może i w klepaniu kosy świat poszedł do przodu.

    Poszedl ... zrobilismy kosiarki. Czasem na zylce :-)

    >Wiesz bo jest kosa i kosa.
    >Może materiał masz kiepski.
    >Pamietam że jak kiedyś z dziadkiem poszliśmy kupić.
    >To dziadek nie brał pierwszej lepszej.
    >Tylko uderzał i miała brzmieć jak dzwon a nie blaszka.
    >A potem przez godzine albo dwie klepał i póżniej była bajka.

    Moj tak samo mowi - najpierw godzine przebieral w sklepie, a potem
    mial najlepsza kose we wsi.

    Tylko ... to juz produkcja seryjna byla.
    To ciekaw jestem czym sie roznily, no i co robilo tych 99% rolnikow,
    ktorzy kupili reszte.
    No - oni mieli te gorsze kosy i zazdroscili :-)

    >Chociaż teraz widze metalowe pytanie czy zdaje egzamin?
    >http://allegro.pl/kosisko-metalowe-i6235696104.html

    A kose jeszcze daje sie kupic ?

    J.