  • Data: 2018-10-16 20:52:24
    Temat: Re: Podłe praktyki Virgim
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-16 o 16:05, j...@i...pl pisze:

    > U mnie odnowiło się drugi miesiąc z kolei. Zobaczymy jak długo
    > jeszcze.

    Doładowywuję przelewem bankowym i mam spokój. Tylko zanim nadejdzie
    dzień aktywacji w nowym m-cu to już zdażą ze 20 smsów przypominających
    przysłać. Wywalam to, bo nie ma sensu czytać. To automat wysyła. W dniu
    rozpoczęcia nowego m-ca rozliczeniowego otrzymuję tem właściwy sms, że
    aktywowali i że dołozyli mi 7+ 1 GB internetu. Na tym internecie to
    fuchę chyba robią, bo ja prawie wcale nie korzystam z internetu w
    telefonie, Chyba, że na poczcie w kolejce czekam i mi sie nudzi.

    --
    animka