eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPogorszenie wartości liniowych › Re: Pogorszenie warto?ci liniowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-
    september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pogorszenie warto?ci liniowych
    Date: Thu, 16 Oct 2014 21:29:16 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 35
    Message-ID: <m1p9r2$62b$1@dont-email.me>
    References: <543fb099$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <2uckrc6rw7u1.1a7ai6ghgpcqm$.dlg@40tude.net>
    <m1p9df$fjn$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 16 Oct 2014 20:29:22 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a3a9c78f257d83f016cf4866ef6f903f"; logging-data="6219";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+1Ll8RErTLYBC0LEI9keBS"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0
    SeaMonkey/2.29.1
    In-Reply-To: <m1p9df$fjn$1@node2.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:BCzpzCSzspMK1Pc9403v1zQp1XQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:672773
    [ ukryj nagłówki ]

    Mirek pisze:
    > On 16.10.2014 14:39, Jacek Maciejewski wrote:
    >
    >> Na logikę - cokolwiek się dzieje z linią należy sprawdzać w miejscu
    >> odbioru
    >> :)
    >>
    > Co nie znaczy, że sprawdzenie nie można tego sprawdzić na centrali czy
    > gdziekolwiek indziej - jest przecież kanał zwrotny.
    >
    > Nie będę robił reklamy, ale kiedyś chciałem rozwiązać jeden problem z
    > ADSL-em. Na szczęście było to u klienta biznesowego - nie było więc
    > problemów z dodzwonieniem się na infolinię (mimo całkiem nieroboczej
    > pory), gdzie bardzo miła i kompetentna _pani_ sprawdziła mi wszelkie
    > parametry linii. Najpierw poprosiła o odłączenie modemu, po chwili
    > podała długość linii, pojemność, upływność do ziemi, następnie po
    > podłączeniu modemu - parametry połączenia. Piszę o tym dlatego, że
    > niedawno chciałem "naprawić" telefon (innego operatora) jednemu
    > znajomemu - wyglądało to na zwarcie, gdyż po odłączeniu aparatu na
    > gniazdku było około 5V. To samo w puszce na ścianie domu. Zadzwoniłem na
    > infolinię - odebrał bardzo niekompetentny pan, który twierdził, że nic
    > sprawdzić się nie da i powtarzał tylko w kółko że muszą wysłać technika.
    > Czy to możliwe, że współczesne centrale nie mają takich możliwości?

    Chcesz żeby call center miało dostęp do funkcji diagnostycznych
    centrali? Do obsługi tych funkcji trzeba kogoś kto wie co robi albo pół
    miasta będzie bez telefonu, telefoniarze pracujący za najniższą krajową
    mają przejść graf punkt po punkcie i nic więcej. Ta sprawa z klientem
    biznesowym to nie było jakieś 10 lat temu?


    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: