  • Data: 2019-08-07 19:56:44
    Temat: Re: Polak za granica
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 10:44:31 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Co trzecie auto na Hiszpańskiej AP7 w lecie to Franzuz.

    > Polacy generalnie to słabi kierowcy, nie mają jeszcze doświadczenia z
    > dużym ruchem na autostradach. Widział ktos u nas "elki" na A4 lub A2? (ja
    > w tym roku widziałem może ze dwie lub trzy).
    > Jak młody kierowca ma się nauczyć jazdy autostradą, gdy w szkołach nie ma
    > obowiązku a ojciec jechał nią raz jak źle pojechał na węźle.

    Ale co tam sie uczyc?
    Zeby nie zapieprzac?
    Zeby nie zapieprzac jak jest mokro?
    Albo zeby trzymac dystans?

    Nawet u nas autostrady sa bezpieczniejsze od jazdy krajowkami czy po miescie. Tak w
    przeliczeniu na glowe, godzine jazdy, kilometr czy jak tam se kto policzy.

    Moge sie zgodzic z tym ze u nas sa pewne jednostki co maja ulanska fantazje. Ale od
    lapania takich jest policja. I chyba im to cienko idzie.

    Moze warto podumac co bylo by warto wprowadzic zeby zwykly ludzik nie martwil sie a
    pirata sprawnie z drogi sciagnac?