  • Data: 2012-09-12 09:45:26
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-11 20:56, Krzysztof 45 pisze:

    > Dodam że bardziej problem miałem z odbłyśnikami niż ze szkłem.

    Samemu odbłyśnika nie zrobisz..

    > Wiesz jak z forami jest. Jak takiemu jednemu z drugim zaparkuje auto z
    > perfekcyjnymi lampami, to dopiero zauważy różnicę. I ilu jest takich że
    > potem przyznaje się że jednak nie jest tak jak powinno być.

    No właśnie.

    > A co to jest rok czasu. To jest nic. Co roku robi się badanie techniczne
    > a nie regeneruje lampy. Taka regeneracja ma wytrzymać lata a nie rok.

    > Rozklejenie lamp i dokładne sklejenie takim samym klejem.

    A miałeś sklejone klejem czy masą klejąco-uszczelniającą?

    > Regeneracja
    > odbłyśników i lekka polerka szkła.

    Regeneracja odbłyśnika kosztuje ca. 100 zł.

    Polerowanie szkła czy plastiku? Jeśli plastiku to to nic nie daje, tzn.
    daje ale bardzo malutko. Jakieś 5 do 10%. Mało zauważalne dla oka.

    > Zaoszczędziłem +-1500,-?
    Jeśli w ogóle można kupić. Bo do mojego to graniczy z cudem.

    > Jeszcze raz dodam że po dwóch latach wyglądają jak nówki z półki ze
    > sklepu i świecą jak nówki Hella.--
    > Krzysiek
    > http://www.zmieleni.pl/

    Ja wczoraj założyłem moje nieszczęsne reflektory i jestem miło
    zaskoczony, efekt świecenia: 100% lepiej! Wieczorem reflektory z metra
    wyglądają jak nowe... z 30 cm widzę sporo jeszcze do zebrania... :/ W
    dzień z 2-3 metrów wyglądają jak nowe, bliżej już widać lipe. Nie jestem
    do końca zadowolony. Będę powtarzał operację na reflektorach, tym razem
    z lepszymi papierami (niebieskimi).