  • Data: 2012-09-12 12:04:03
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-11 18:11, Artur Maśląg pisze:

    > A co tutaj udowadniać? Zakładasz, jedziesz na stację ustawić światła
    > i dużo widać. Diagnosta ci odpowie.

    Tutaj pozwolę się wtrącić. Żaden diagnosta nie ma odpowiednich
    przyrządów do tego aby ustawić prawidłowo światła w samochodzie.
    To co robią w tym śmiesznym wózeczku na kółkach w szybce, który nie jest
    ustawiony w żaden sposób do -> samochodu a kręcą regulatorami, to istny
    cyrk i "naciągactwo".
    Jak założyłem moje reflektory, to miałem ustawione tak, że prawy świecił
    prawie w miejsce lewego. I tak samo wyjechałem z ustawionym reflektorem
    ze stacji! Mało tego, powiedział mi że jeden regulator jest rozwalony bo
    nie reaguje (jakoś na podwórku udało mi się bez najmniejszego problemu
    ustawić prawidłowo światła). Oba światła świeciły na max 12 metrów do
    przodu. Za usługę skasował mnie 14 zł.