  • Data: 2019-08-13 22:48:08
    Temat: Re: Pomiar pasma przenoszenia toru audio
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byś się zdziwił jakie spustoszenie w charakterystyce słyszenia potrafi
    > zrobić wiek. Mnie już korektora nie starcza:)

    Zamierzam przełączki "kontur" przerobić na wyłącznik korektora, choć to
    chyba bardziej regulator barwy (dwa potencjometry), ale najpierw muszę
    charakterystyki pozdejmować by wiedzieć jaki to to ma wzmocnienie.
    Co do wieku, słuszny już jest, ale ciągle mnie wnerwia LEDowa oprawna na
    suficie, którą słyszę jako jedyny w rodzinie....

    --
    AWa