  • Data: 2019-08-13 23:01:19
    Temat: Re: Pomiar pasma przenoszenia toru audio
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Irek, niczego nie skompensujesz bo tego nie słyszysz, uwierz mi, jak
    > czegoś nie ma to nie ma, ja np: słabo słyszę >4khz i efekt jet taki że
    > np nie słyszę termometru, mówią mi że pika a ja nie słyszę go, i żadna
    > kompensacja Ci tu nie pomoże.
    > Koniec kropka.

    Kurcze, nie mam doświadczenia w tej materii, ale wyobrażam sobie, że
    jest możliwa utrata słuchu częściowa, czyli słyszysz, ale znacznie
    słabiej. W takim przypadku elektronika pomoże.
    A gdyby okazało się, że coś jest nie tak z uchem, to zawsze można
    posiłkować się przewodnictwem kostnym. Są na rynku słuchawki
    wykorzystujące ten efekt i nie takie "ortopedyczne", tylko zwyczajne,
    dla rowerzystów przykładowo - użytkowe. Działają świetnie. W życiu bym
    nie powiedział że tyle można przekazać z za ucha. No może lekko
    łaskoczą... czasami... :)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. myślałem, że już odpoczywasz