    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 2 Dec 2016 19:22:16 -0800 (PST)
    Subject: Re: Posluchajta Bary Lajta
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zalowal bys ze w rowerach byly by tablice? Z moich skromnych obserwacji wychodzi ze
    rowerarze stwarzaja bardzo duzo niebezpiecznych sytuacji. Jedna z nich jest
    przejezdanie przy czerwonym swietle. Dolezdza taki dupek na skrzyzowaniu do miejsca w
    ktorym widzi czy cos nie jedzie. I jak uzna ze nie jedzie albo jest daleko to sobie
    przejezdza. Nagminnie jezdza chodnikami. Jakis czas temu taki pajac mi przywalil jak
    wyjezdzalem z bramy. Przy scianie szybko jechal. Nie mial szansy sie zatrzymac ani
    ominac. Fiknal kozla i jak wstal to z pyskiem do mnie. Przyjechala policja bo
    zadzwonilem. Dostal jakis mandat. Dobrze ze blotnik mi wgial tak ze dalo sie wypchnac
    i nie widac. Jak by byla grubsza naprawa to bym musial isc do sadu bo chujek na bank
    by nie chcial oddac pieniedzy. Jakiejs zimy wstecz. Snieg pod sniegiem lod,
    samochodem ze 40 spokojnie mozna jechac byle nie przegiac z przyspieszaniem i
    hamowaniem. Pizdek na rowerze jedzie, jedzie to na wyrost napisalem. Rozjezdza mu sie
    rower, slizga. Ulica przez snieg waska sie zrobila. Jak chuja wyprzedzic jak on sie
    moze akurat wtedy wypierdolic i mu na pusty leb moge wjechac? Zabije idiote a sad jak
    za normalnego mnie rozliczy. To jade wolniej niz sie idzie. Za mna swiatlami swieca
    zebym szybciej jechal. Znalazlem odsniezone miejsce na bramie i wjechalem. Ci co mnie
    poganiali tez 3 na godzine za baranem jechali bo kolumna nie przyspieszala. Wypalilem
    fajke i pojechalem dalej. Tablice rejestracyjne rowerarze powinni miec w formie
    tablic na sznurku zeby na szyje zakladali. No i oczywiscie obowiazkowe oc i przeglad.