    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Date: Sat, 3 Dec 2016 10:42:29 +0100

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Zalowal bys ze w rowerach byly by tablice? Z moich skromnych obserwacji
    wychodzi ze rowerarze stwarzaja bardzo duzo niebezpiecznych sytuacji. Jedna
    z nich jest przejezdanie przy czerwonym swietle. Dolezdza taki dupek na
    skrzyzowaniu do miejsca w ktorym widzi czy cos nie jedzie. I jak uzna ze nie
    jedzie albo jest daleko to sobie przejezdza. Nagminnie jezdza chodnikami.
    Jakis czas temu taki pajac mi przywalil jak wyjezdzalem z bramy. Przy
    scianie szybko jechal. Nie mial szansy sie zatrzymac ani ominac. Fiknal
    kozla i jak wstal to z pyskiem do mnie. Przyjechala policja bo zadzwonilem.
    Dostal jakis mandat. Dobrze ze blotnik mi wgial tak ze dalo sie wypchnac i
    nie widac. Jak by byla grubsza naprawa to bym musial isc do sadu bo chujek
    na bank by nie chcial oddac pieniedzy. Jakiejs zimy wstecz. Snieg pod
    sniegiem lod, samochodem ze 40 spokojnie mozna jechac byle nie przegiac z
    przyspieszaniem i hamowaniem. Pizdek na rowerze jedzie, jedzie to na wyrost
    napisalem. Rozjezdza mu sie rower, slizga. Ulica przez snieg waska sie
    zrobila. Jak chuja wyprzedzic jak on sie moze akurat wtedy wypierdolic i mu
    na pusty leb moge wjechac? Zabije idiote a sad jak za normalnego mnie
    rozliczy. To jade wolniej niz sie idzie. Za mna swiatlami swieca zebym
    szybciej jechal. Znalazlem odsniezone miejsce na bramie i wjechalem. Ci co
    mnie poganiali tez 3 na godzine za baranem jechali bo kolumna nie
    przyspieszala. Wypalilem fajke i pojechalem dalej. Tablice rejestracyjne
    rowerarze powinni miec w formie tablic na sznurku zeby na szyje zakladali.
    No i oczywiscie obowiazkowe oc i przeglad.
    ---
    Czekaj, na sznurku, to i piechtochody tak można rejestrować. OC, przegląd,
    jestem za :-)