-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@g...com>
<3tmo1j9efz1o.qafz743fcyk4$.dlg@40tude.net>
<1gwmy8xbjjhh2$.17v0py54943b9.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
<o1v114$hgs$1@usenet.news.interia.pl> <o1vkg8$r5l$1@node1.news.atman.pl>
<17w8n1oux2knl$.1jdb7nqd11tfh$.dlg@40tude.net>
<o20qcf$sqf$1@node2.news.atman.pl>
<1btywc55g1o06.8p2gpb3uzadh$.dlg@40tude.net>
<o21vjt$2kk$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<o226d0$tju$1@mx1.internetia.pl>
<b...@g...com>
<o2282l$3r4$1@mx1.internetia.pl>
<1...@g...com>
In-Reply-To: <1...@g...com>
Subject: Re: Posluchajta Bary Lajta
Date: Tue, 6 Dec 2016 14:11:14 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 58
Message-ID: <5846b8f8$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.226.158
X-Trace: 1481029880 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 83.7.226.158:63893
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594403
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1b0fa41f-51af-4626-8119-a628292d20b7@go
oglegroups.com...
>Zastanawiac to sie mozna nad czyms na co ma sie wplyw. Jesli nie ma
>sie wplywu to pozostaje albo podporzadkowanie albo nie
>podporzadkowanie.
>Z tym w drugim przypadu zawsze sie przegrywa.
Mamy 20 lat tradycji w niepodporzadkowywaniu sie , w tym dwa
zwyciestwa :-)
>Optymalny uklad jest taki ze jakims cudem robia mozliwosc zdalnego
>wyrejestrowania bez zdawania tablic i mozliwosci nie placenia w tym
>czasie oc.
>W nie istniejacym spoleczenstwie takie rozwiazanie by dzialalo bo
>ludzie sa w nim uczciwi i przestrzegaja zasad. Zbedna jest wtedy
>kontrola.
>Ale ze taki swiat rownolegly nie istnieje to potrzebna jest kontrola
>i karanie tych co zasad nie przestrzegaja.
straszysz skynetem, to i kontrole moga byc skutecznie.
>Jest XXI wiek i mozna by placic oc za czas w jakim chce sie korzystac
>z samochodu. Stawka dzienna mogla by byc 30% wyzsza niz normalna.
Albo za kilometr przejechany :-)
>Wielu by to urzadzalo. Mozna placic przelewem z potwierdzeniem smsem
>na wskazany telefon,
Mozna tez zawrzec umowe i sciaganie automatyczne, nawet jesli co
miesiac.
>Nie ma zadnych ograniczen technicznych w wylapywaniu tych co
>cwaniakuja. To gdzie jest ograniczenie? W cenie polisy. Musialy by
>bardzo zdrozec. OC jest ubezpieczeniem solidarnym. Wszyscy sie
>skladaja na tych co maja pecha. A pecha moze miec kazdy.
>Rozwiazaniem bylo by wprowadzenie zasady ze za razace naruszenie
>przepisow ubezpieczyciel moze wystapic z regresem w stosunku do
>sprawcy.
>Ktos wjechal na skrzyzowanie przy czerwonym swietle bo mial zawal
>ubezpieczyciel placi i sie nie czepia.
>Ale jak wjechal bo nie zauwazyl czerwonego i zrobil sie wypadek to
>wystepuje z regresem bo umawial sie ze ubezpiecza kogos kto ma
>uprawnienia i wie jak
sie zachowac w takiej sytuacji. Cos jak sugerowana predkosc na
niemieckich autostradach.
Ale wiesz ... jesli regres, to ubezpieczyciele by sprzedawali
ubezpieczenie od takiego regresu :-)
Ograniczyc AC do przypadkow, gdy sie nie przekroczylo predkosci pare
firm probowalo, ale szybko sie wycofalo :-)
Moze jednak lepiej rozlozyc te koszta pechowcow na wiekszej ilosci
klientow :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.16 15:29 Marek
- 06.12.16 15:39 J.F.
- 06.12.16 17:37 RoMan Mandziejewicz
- 06.12.16 21:02 EdekS
- 06.12.16 21:18 RadoslawF
- 06.12.16 21:35 Sebastian Biały
- 06.12.16 21:59 EdekS
- 06.12.16 22:54 Tomasz Pyra
- 06.12.16 22:57 Tomasz Pyra
- 06.12.16 22:58 Tomasz Pyra
- 06.12.16 23:03 007
- 06.12.16 23:04 Tomasz Pyra
- 06.12.16 23:15 Tomasz Pyra
- 07.12.16 00:11 Zenek Kapelinder
- 07.12.16 08:33 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=