  • Data: 2017-03-21 14:28:00
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 02:22:15 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > I to dziala przy temperaturach na zewnatrz +1C, -1, -5, -20 ?

    Poprzedniej zimy było -18C, w tym roku -15C. W szczycie. Bo tak na codzień przez cały
    miesiąc to nocą -8C, w dzień -3. W korei nie stosuje się w budownictwie bloków
    izolujących (thermal break), mimo że wszystko jest szkieletowe i łatwo można by
    zaoszczędzić mnóstwo energii na grzanie/klimę. Prąd tani.