  • Data: 2015-08-28 20:20:07
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.08.2015 11:42, Maciek wrote:

    > Bezpośrednie wsparcie użytkownika. To nie dowcip, tylko tak się określa
    > tego typu pracownika.

    Ja tego określenia nie znam, ok, zrozumiałe, nieobyty jestem,
    ale skoro podkreślasz, ze to nie dowcip, to chyba sam sądzisz,
    że nie jest to określenie powszechnie zrozumiałe. W takim razie,
    załóżmy, żę szukam człowieka do bezpośredniego wsparcia użytkownika.
    W ogłoszeniu lepiej napisać 'bezpośrednie wsparcie użytkownika'
    czy "informatyk". Czy to pierwsze nie przyciągnie mi grupy
    "coachów" po semestrze psychologii i ludzi z doświadczeniem
    z telefonicznego działu pomocy?

    [tak, wiem, w ogłoszeniu będą wymagania i zakres obowiązków,
    ale to psuje dowcip;p]

    pzdr
    bartekltg