  • Data: 2015-08-28 20:32:31
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jakub,

    Friday, August 28, 2015, 7:48:38 PM, you wrote:

    > W wielkiej korporacji, albo u podwykonawcy, który dużej firmie zapewnia
    > takie "wsparcie". Które prawdę mówiąc o kant dupy można potłuc, moja
    > firma też wynajmuje takich "speców" od "bezpośredniego wsparcia",
    > chłopcy mają podstawowe i permanentne problemy z konfiguracją sieci, a
    > zrobienie czegokolwiek na komputerze z dowolnym Linuxem to dla nich
    > zakazana sztuka tajemna.

    Używam komputerów od 30 lat, przez 20 lat żyłem z programowania,
    złożyłem i uruchomiłem setki komputerów. Nie mam podstawowych problemów
    z konfiguracją sieci.

    Zrobienie czegokolwiek na komputerze z dowolnym Linuxem (poza
    Androidem) to dla mnie sztuka tajemna. ICMTZ?

    Traktowanie Linuxa jako obowiązkowego punktu programu to naprawdę
    przegięcie.

    --
    Best regards,
    RoMan