  • 21. Data: 2023-08-31 21:13:40
    Temat: Re: Elyta społeczności elektromobilności ;-) przeprasza za czarną owcę
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.08.2023 o 22:39, Janusz pisze:

    > Acha i dlatego 'hejter' zmajstrował zdjęcia z teslą przedłużaczem i
    > namiotem?

    Tego to ja nie wiem. Wiem jedno, każdy na tej grupie kto mia inne zadnie
    niż słuszna linia elektrowozu to; hejter, ruski troll, sługus szejków
    OPEC, etc. Ale to już przyjdzie elektro-myjk i wszystko dokładniej objaśni.

    > Musiał się bardzo nudzić, a może to jednak właściciel obiektu zrobił
    > jako dowód na oszukiwanie teslowej cebuli?

    Nie możemy tak mówić, samochody elektryczne drogie, prąd drogi,
    ładowarki nie chcą się mnożyć, biednemu ciągle spaliny w oczy.
    Nie ławo być awangardą motoryzacji.

  • 22. Data: 2023-08-31 21:25:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 21:13, nadir pisze:

    > Tego to ja nie wiem. Wiem jedno, każdy na tej grupie kto mia inne zadnie
    > niż słuszna linia elektrowozu to; hejter,
    Ale, zaraz, przecież to ty wyjechałeś z hejterem
    "Czekamy jeszcze na dementi lub przeprosiny od elektorwozu, bo na razie
    to wygląda na jakiś hejterski artykuł jakiegoś hejterskiego portaliku. "

    ja ci tylko odpowiedziałem a hejtera wziąłem w cudzysłów.

    >ruski troll, sługus szejków
    > OPEC, etc. Ale to już przyjdzie elektro-myjk i wszystko dokładniej objaśni.
    A to inna sprawa, wszyscy którym się elektryki wciskane na siłę nie
    podobają są przez niego równani z błotem.

    Ja tam do nich nic nie mam, tylko niech będzie wybór a nie kołchoz jak
    nam chcą zrobić po '35.
    Poza tym jedynie walczę z ich główną wadą czyli samozapłonami i wskazuje
    na problemy z ich gaszeniem pokazując że achy i ochy nad nimi są
    przesadzone.
    One w obecnej postaci są niebezpieczne dla otoczenia.

    > Nie możemy tak mówić, samochody elektryczne drogie, prąd drogi,
    > ładowarki nie chcą się mnożyć, biednemu ciągle spaliny w oczy.
    > Nie ławo być awangardą motoryzacji.

    A to prawda, dlatego słusznie właściciel parkingu napisał że trzeba se
    było tańsze auto kupić :) a nie strugać bogacza cebuli co to go na prąd
    nie stać. Jak gdzieś czytałem w komentarzu to jakieś max 170zł mógł
    zaoszczędzić.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2023-09-01 12:59:18
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.08.2023 16:07, ąćęłńóśźż wrote:
    > "Po co uzupełniać energię na przystosowanym do tego stanowisku z
    > ładowarką i uczciwie się za to rozliczyć, skoro można zrobić to taniej,
    > podłączając auto do gniazdka w namiocie?":
    > www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/zdradzila-ich-tesla-
    schowana-w-namiocie-skandal-na-kempingu-w-lebie/sd32
    863
    > Jakie jest rozumienie słowa "uczciwie"? Uczciwie orżnąć na kształcie
    > wtyczki?

    A to nie jest tak, że prąd do namiotu jest opłacony ryczałtem w cenie
    dnia pobytu? Bo ja pamiętam że tak było. A w punkcie ładowania to nie
    tylko wtyczka inna, ale też i licznik.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2023-09-01 13:01:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.08.2023 21:25, Janusz wrote:
    > Jak gdzieś czytałem w komentarzu to jakieś max 170zł mógł zaoszczędzić.

    Nie zaoszczędzić, a ukraść. Ktoś te 170zł musiałby załpłacić.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2023-09-01 13:03:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Nie zaoszczędzić, a ukraść. Ktoś te 170zł musiałby załpłacić.

    Dokładnie.
    Elektromobilność jak widać trafia już też do cebulowa niestety.

  • 26. Data: 2023-09-01 16:05:55
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ale uczciwy?
    Po ile za kWh?
    Na lotnisku też wodę kupisz w dowolnych butelkach i przed kontrolą i za kontrolą.
    Boją się, że Twoja woda w Twojej butelce to aceton?

    -----

  • 27. Data: 2023-09-01 17:23:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 13:03, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Elektromobilność jak widać trafia już też do cebulowa niestety.

    Z tego co pamiętam to od cebularzy się zaczęło - na początku prądki
    uważałały że ten prąd im się po prostu należy i były oburzone, ze
    zarządcy na przykład gniazdka wyłączały na parkingach blokując w ten
    sposób walkę ze zmianami klimatycznymi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-09-02 10:43:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-01 o 16:05, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > kontrolą.
    > Boją się, że Twoja woda w Twojej butelce to aceton?

    Nie musisz kupować.
    Możesz przenieść bidon/pustą butelkę i napełnić z darmowego poidełka za
    security.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2023-09-02 10:54:22
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 30 Aug 2023 16:07:31 +0200, użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Jakie jest rozumienie słowa "uczciwie"?

    Uczciwie jest dotrzymywać umów. Ale to nie na twój rozum, ącki :)

    --
    Jacek

  • 30. Data: 2023-09-02 18:00:30
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>