    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem z myszką bezprzewodową
    Date: Fri, 13 Apr 2018 11:21:50 +0200

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:5acf6ccd$0$659$65785112@news.neostrada.pl...

    > a jaka mycha? Bo mam negatywne doświadczenie z myszkami Microsoft-u
    > (bluetooth) wszystkie inne myszki działają dobrze a te od MS co jakiś czas
    > zatrzymują się podczas pracy (laser przygasa i kursor nie reaguje przez
    > kilkanaście sekund) po czym dalej pracuje jakiś czas (parę minut) Mam trzy
    > różne mychy od MS i wszystkie tak samo się zachowują. Co ciekawe - pod
    > androidem chodzą bezbłędnie. Jakiś bug programowy/komunikacyjny
    > Windowsa???

    To jest Trust MI-7500X.

    Rozebrałem myszkę i nie widzę nic co by wskazywało na jakieś uszkodzenie.
    kondensatory wyglądają OK. Jednak przy tak niskim napięciu nie przypuszczam
    by były napuchnięte.

    To jest raczej problem sprzętowy a nie kompatybilności z systemem. Już
    myślałem że po aktalizacji BIOSu jakiś tryb oszczędzania energii się włączył
    ale to też raczej nie to.