  • Data: 2018-04-13 11:41:01
    Temat: Re: Problem z myszką bezprzewodową
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-04-12 o 13:10, J.F. pisze:

    >Hm, też rozrzutność, aż mi się wierzyć nie chce. Niby miganie lasera
    >2Hz
    >wiele prądu nie pobiera, ale oczekiwanie na klik -- bierze prądu już
    >tyle
    >co nic...

    sobie polozylem nad lusterkiem i godzine juz miga.
    Wczoraj migala odwrocona dlugo.

    No i w w sumie nie wiem:
    -wylaczy sie, ale dopiero po paru godzinach,
    -ma jakis czujnik, ktory uznaje, ze powinna czuwac ? Same wstrzasy jej
    z tego trybu nie wyprowadzaja.
    -maja umowe z producentem baterii :-)

    W myszki wstawiam akumulatory, ale musze przyznac, ze one bardzo
    oszczedne sa, nawet z tym miganiem.

    J.