    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problemy z konfiguracją FPGA
    Date: Sat, 26 Jul 2014 22:30:11 +0200

    W dniu 26.07.2014 22:21, s...@g...com pisze:
    > No takich checów to jeszcze nie miałem... Temat jest kontynuacją wcześniejszego
    problemu dot. FTDI/FPGA, na chłopski rozum, guzik jedno z drugim ma coś wspólnego (w
    temacie konfiguracji logiki FPGA) , tymczasem łapy mnie opadają..

    > Podpinam się do JTAG'a (iMpact), odpalam Dziada i zgodnie z oczekiwaniem dostaję z
    automatu rozpoznany łańcuch połączeń:

    > TDI=>[FPGA(XC6SLX45)]=>[PROM(XCF16p)]=TDO
    >

    > No i teraz mam 3 możliwości..
    >
    > 1) wstrzyknąć bitfajla od razu do FPGA
    > 2) wygenerować fajla StachuChebel.mcs i zapisać dziada na dysku
    > 3) Zaprogramować dziada Impactem (PROM)
    >
    > No to zaczynamy teraz opis problemu. punkt po punkcie:
    >
    > 1) po zaprogramowaniu jest OK całość działa tak jak zaprojektowałem
    > 2) Też nie ma problemu.
    > 3) Też się programuje bez komunikatów o błędach i takich tam...
    >
    > No i teraz zaczyna się jajco. Czegoś takiego jeszcze w życiu nie miałem. Bywało, że
    układ się nie chciał zaprogramować z PROM'a i wtedy totalna kicha, ale zawsze było to
    spowodowane jakimś tam bablokiem na PCB. Tymczasem teraz mam jajco takie, że FPGA
    zasysa dane z PROMA, jak gdyby z błędami. Po zaprogramowaniu FPGA JTAG'iem, całość
    działa perfekcyjnie, a po zaprogramowaniu z PROM'a tak nie do końca wszystkie funkcje
    działają. Sprawdzałem zgodność pliku *.mcs z zawartością PROM'a - jest OK.

    > POMOCY Koledzy, bo brak mi jakiejkolwiek koncepcji !!

    1. Wrzuć gdzieś schemat połączeń między XFC a XC6.
    2. Spróbuj stworzyć plik mcs komendą z mojego sąsiedniego posta.

    --
    pozdrawiam
    MD