    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 26 Jul 2014 14:20:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Problemy z konfiguracją FPGA
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 26 lipca 2014 22:41:57 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

    > 1. Wrzuć gdzieś schemat połączeń między XFC a XC6.

    http://w396.wrzuta.pl/obraz/8BTIW4dipmw/schemacik

    Połączenia CDAT[0..7] i wszelakie inne pierdulamenty idą tam gdzie trza.

    > Jeśli połączenia są zgodne z zaleceniami to:
    >
    > 2. Spróbuj stworzyć plik mcs komendą z mojego sąsiedniego posta.

    Jutro.

    > 3. Utwórz nową konfigurację w graficznym Impact prze skanowanie łańcucha
    >
    > itd. Ewentualnie zaprogramuj w trybie konsolowym.
    >
    > 4. Musiałbyś ustalić czy "funkcje nie do końca działają" oznacza jakąś
    >
    > poprzednią wersję, czy też nieobliczalne działanie wersji przed chwilą
    >
    > skompilowanej. Może być, że do XC6 ładujesz nową wersję
    >
    > StachuChebel.bit, a do XCF wrzucasz StachuChebel.mcs, który nie jest
    >
    > zrobiony z tej wersji pliku bit. NA przykład z innego foldera. Sprawdź
    >
    > sobie na przykład psując celowo projekt i plik bit i patrząc jaki efekt
    >
    > po zaprogramowaniu PROMa.

    To co piszesz ma sens. Też yak sobie pomyślałem, bo faktycznie miałem wcześniej
    wersję projektu, która właśnie tak się zachowywała. Jasna sprawa, ja tam coś niecoś
    spartoliłem. No ale teraz już próbowałem sztuczek Nowy_Projekt.bit=>StachuChebel.mcs
    ... Ciężko zauważyć jakiekolwiek podobieństwo pomiędzy nazwami plików i w związku z
    tym pomylić się.

    Ale tak na marginesie, coś mi w łepetynie zaświtało!! Otóż mam pewne jajco z iMpactem
    już od pewnego czasu. W zasadzie olałem problem, być może zbyt pochopnie. Mianowicie,
    Korzystam z WebPacka v14.7 i jakakolwiek próba odpalenia impacta kończy się
    komunikatem o errorze (boszsz... te anglowulgaryzmy). Mam też na twardzielu v12.1, i
    stąd odpalam impacta. Może tu jest jajco? Nie wiem, brak mi pomysłu co dalej.

    Hmmm..., a może jeszcze inaczej? A gdybym Ci tak podesłał *.bit, Ty byś przemielił to
    na *.mcs i odesłał? Byłbym b. wdzięczny. Chociaż diabli wiedzą jaki plik zasysa
    impact. Może przez nieuwagę wdupcyłem mu jakiegoś default'a ?!