    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 26 Jul 2014 14:47:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Problemy z konfiguracją FPGA
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 26 lipca 2014 22:30:11 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
> [...]
    problemu dot. FTDI/FPGA, na chłopski rozum, guzik jedno z drugim ma coś wspólnego (w
    temacie konfiguracji logiki FPGA) , tymczasem łapy mnie opadają..

    z automatu rozpoznany łańcuch połączeń:

    że układ się nie chciał zaprogramować z PROM'a i wtedy totalna kicha, ale zawsze było
    to spowodowane jakimś tam bablokiem na PCB. Tymczasem teraz mam jajco takie, że FPGA
    zasysa dane z PROMA, jak gdyby z błędami. Po zaprogramowaniu FPGA JTAG'iem, całość
    działa perfekcyjnie, a po zaprogramowaniu z PROM'a tak nie do końca wszystkie funkcje
    działają. Sprawdzałem zgodność pliku *.mcs z zawartością PROM'a - jest OK.

    > 1. Wrzuć gdzieś schemat połączeń między XFC a XC6.
    >
    > 2. Spróbuj stworzyć plik mcs komendą z mojego sąsiedniego posta.

    Szalony pomysł, ino go cholera nie zrobię. Dlaczego? Ano dlatego, że mógłbym uwalić
    przez to inne scalaki na pokładzie PCB. Jakieś 300$+. Ale tak czysto teoretycznie,
    maskować *.bit na '0' lub '1' na kolejnych bitach. Wiem, wiem, jest to harcerska
    metoda, tak nie powinno się robić, ja to rozumiem.. Efekty mogą być opłakane. Ale
    kurde, korci mnie....