    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problemy z konfiguracją FPGA
    Date: Sun, 27 Jul 2014 00:23:55 +0200

    W dniu 26.07.2014 23:20, s...@g...com pisze:

    > http://w396.wrzuta.pl/obraz/8BTIW4dipmw/schemacik
    >
    > Połączenia CDAT[0..7] i wszelakie inne pierdulamenty idą tam gdzie trza.

    Wydaje się w porządku.

    > To co piszesz ma sens. Też yak sobie pomyślałem, bo faktycznie miałem wcześniej
    wersję projektu, która właśnie tak się zachowywała. Jasna sprawa, ja tam coś niecoś
    spartoliłem. No ale teraz już próbowałem sztuczek Nowy_Projekt.bit=>StachuChebel.mcs
    ... Ciężko zauważyć jakiekolwiek podobieństwo pomiędzy nazwami plików i w związku z
    tym pomylić się.

    > Ale tak na marginesie, coś mi w łepetynie zaświtało!! Otóż mam pewne jajco z
    iMpactem już od pewnego czasu. W zasadzie olałem problem, być może zbyt pochopnie.
    Mianowicie, Korzystam z WebPacka v14.7 i jakakolwiek próba odpalenia impacta kończy
    się komunikatem o errorze (boszsz... te anglowulgaryzmy). Mam też na twardzielu
    v12.1, i stąd odpalam impacta. Może tu jest jajco? Nie wiem, brak mi pomysłu co
    dalej.

    > Hmmm..., a może jeszcze inaczej? A gdybym Ci tak podesłał *.bit, Ty byś przemielił
    to na *.mcs i odesłał? Byłbym b. wdzięczny. Chociaż diabli wiedzą jaki plik zasysa
    impact. Może przez nieuwagę wdupcyłem mu jakiegoś default'a ?!

    Możesz sprawdzić który plik ładuje do PROMu. Najpierw zobacz czy widzi,
    że się zmienił plik .bit. Gdy w trakcie kompilacji projektu masz otwarty
    Impact, to przy próbie wykonania Generate File zgłosi ostrzeżenie, że
    plik źródłowy zmienił się poza Impactem. To znaczy że widzi zmianę pliku
    bit. Wygeneruj plik mcs. Odszukaj powstały plik mcs (po czasie
    utworzenia) i usuń go. Jeśli mimo tego dasz radę wykonać Programm (z
    Available Operations w tabie Impact Processes) dla twojego XCF16 to
    znaczy, że sobie programujesz inną wersją pliku mcs.
    Mogę oczywiście spróbować wykonać plik mcs, ale nie jestem pewien
    efektu. Ja używam szeregowej pamięci xcf04 i do niej wystarczył
    przełącznik -x xcf04s. Zakładam, że dla XCF16 wystarczy ustawić xcf16p
    bo jest taki plik bsd, ale może trzeba podać dokładniej typ jak
    xcf16p_1532 albo xcf16p_fs48. W sumie jest ze 6 plików bsd dla tej
    pamięci. Poza tym program promgen ma wiele innych przełączników, ale
    chyba głównie dla konfiguracji daisychain.
    Wyśle ci maila na twoje konto gmailowe. Jeśli chcesz żebym stworzył plik
    mcs to podeślij bit

    --
    pozdrawiam
    MD