    From: "Ewa" <.@.>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <5cdc116d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbhbgp$ern$1@node2.news.atman.pl>
    <5cdc3965$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <qbjbqn$9gv$1@dont-email.me>
    <5cdd354c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <0WmDE.238432$Kf5.37208@fx14.ams1> <qbln8a$b4f$1@node2.news.atman.pl>
    <dywDE.43496$7n.38352@fx06.ams1> <qbm4r4$nqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4yyDE.160106$_Q1.77159@fx15.ams1>
    Subject: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Date: Fri, 17 May 2019 15:59:22 +0200

    Ciekawe wnioski.
    Zainstalowałam dzisiaj program CoreTemp i ustawiłam na "Automatyczna".
    Przeglądałam grupę i Internet.
    M.in. znalazłam informację na Notebookcheck.net, że maksymalna
    temperatura dla mojego procesora wynosi 100C.
    Pomyślałam, że dopóki jeszcze mam zainstalowany program McAfee,
    to wykorzystam to i sprawdzę jak CoreTemp informuje o przekroczeniu
    temperatury. Zmieniłam na "Aktywuj po osiągnięciu wybranej temperatury",
    która była ustawiona na 90C.
    W McAfee zadałam pełne skanowanie i przeżyłam szok. :-)
    Temperatury maksymalne na rdzeniach nie przekraczały 70C. Nawet
    dodatkowo uruchomiłam HWMonit, bo myślałam, że CoreTemp przekłamuje,
    ale nie. Pokazywał to samo. Zresztą szum był minimalny, prawie żaden.
    Co się okazało? Dzisiaj od rana postanowiłam działać na baterii, więc
    wyjęłam wtyczkę zasilacza. Chciałam zobaczyć jak szybko się rozładowuje.
    Gdy ją teraz podpięłam, wszystko wróciło do "normy" - tempertury i szum
    jak wczoraj. Ponadto ekran zrobił się jaśniejszy.
    CoreTemp sygnalizował przekroczenie temperatury miganiem ikony na trayu.
    Zatem te wysokie temperatury i szum pojawiają się tylko przy pracy
    na zasilaczu.
    Dla mnie to dobrze, bo nie grając zakładam, że nie będę używać dużo
    takich aplikacji jak antywirus, a na nim pełne skanowanie. Gdy będę już
    miała większe doświadczenie, przed każdą taką aplikacją będę mogła
    odłączać zasilacz.
    Zresztą CoreTemp będzie mnie ostrzegał. Jednak ostrzeżenie dźwiękowe
    byłoby lepsze, bo to na trayu lub dymek można przeoczyć.

    Pozdrawiam
    Ewa