  • Data: 2019-05-18 01:56:24
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-17, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:
    > Każdy obecny laptop odłącza ładowanie kiedy tylko akumulator osiągnie
    > 99-100% naładowania, a następnie zwleka z ponownym uruchomieniem
    > ładowania dopóty poziom nie zejdzie co najmniej do 95-97% (czasem mniej,
    > a czasem jest to wręcz konfigurowalne). Właśnie po to, by ograniczyć
    > ilość niepotrzebnych cykli ładowania.

    Myślę, że przy dobrze wykonanych akumulatorach nie ma to obecnie za
    dużego znaczenia. Nie wiem czy to zbieg okoliczności, raczej nie, ale
    wszystkie laptopy, których używałem/uzywam, a które mają wbudowane aku
    nie mają problemów z tym aku przez długie lata. Laptopy u mnie z kablem
    na okrągło.

    Z drugiej strony, normalne użytkowanie laptopa bizensowego to
    wielokrotne cykle ładowania i rozładowania, nie pełnego zwykle, ale
    jednak. I też nie ma problemu. A telefony i tablety? Tam prawie pełne
    rozładowanie występuje jednak często. I też w sumie nic. Przyjmując, że
    HP nie dał jakoś drastycznie ciała, nie przejmowałbym się kwestią aku w
    ogóle.

    --
    Marcin