  • Data: 2019-05-05 08:02:22
    Temat: Re: Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez, czy czytałeś posty od Filipa i widziałeś reklamowanego
    przez niego laptopa:
    https://www.pepper.pl/promocje/laptop-hp-pavilion-ga
    ming-15-mozliwe-236341-zl-i5-8300h8gb1tbgtx1050win10
    h-156326 ?

    Czy to jest dokładnie taki sam laptop jak Twój?

    Zmroziły mnie komentarze, głównie ten:
    - głośny w spoczynku
    - bardzo głośny podczas grania i przeciążenia systemu
    - wbudowana bateria
    - płytki dźwięk z głośników, nieprzyjemnie się słucha
    - brak podświetlenia klawiatury
    - brak wejścia na mikrofon

    Wiem, że komentarze mogą być bardzo subiektywne,
    nieprawdziwe, a nawet celowo pisane przez konkurencję.
    Ale jeżeli chociaż jedna z wymienionych wad jest prawdziwa,
    to dla mnie dyskwalifikuje to takiego laptopa.

    Ponadto, jeżeli coś ma obniżoną cenę, z powodu nieliczenia
    VATu lub z innego, to przeważnie wiąże się to z tym, że na ten
    towar nie ma popytu. Może z powodu tych wad.
    Nie muszę aż tak oszczędzać żeby przymykać oko na jakieś
    wady tylko dlatego, że to coś jest tańsze.

    W komentarzach paru osób jest rozbieżność co do tego
    czy klawiatura jest podświetlana czy nie, Należaloby to
    wyjaśnić.

    Pozdrawiam
    Ewa