  • Data: 2018-03-05 16:29:52
    Temat: Re: Procesor
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-05 o 12:07, Adam pisze:

    >> https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/wi
    ndows_xp-hardware/multi-core-processor-and-multiproc
    essor-limit-for/abd0a0ce-4ac2-484b-88cb-fbf93beb54e0

    > Coś znalazłem:
    >
    > https://superuser.com/questions/84995/how-to-enable-
    multiple-processors-on-xp-sp-3

    Brawo, to powinno koledze Trybunowi pomóc!

    Acz jeśli aplikacja jest napisana "jednotorowo", i nie umie korzystać z
    HT-T, ani maszyn wielo(procesor/rdzen)iowych, to jedyny uzysk będzie na
    tym, że pozostałe moce przerobowe będą angażowane dla obsługi innych
    wątków.