    Date: Tue, 31 Mar 2020 18:00:35 +0200
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prośba do posiadaczy skanera EPSON Perfection V330 Photo

    W dniu 2020-03-31 17:10, Krystek pisze:

    > Dziękuję. Właśnie uruchomiłem pobieranie. Dam znać, gdy się ściągnie.

    Paczka pobrała się szybko. Musiałem jeszcze przetestować, bo pobierałem
    na drugi komputer, na którym mam więcej miejsca na dysku. Wszystko
    działa tak, jak poprzednio. Wystarczyło skopiować pliki z folderu
    FineReader z paczki pod ścieżkę, do której program się dobijał przy
    uruchamianiu. Mogę więc ponownie skanować i OCR-ować tekst przy użyciu
    tego programu. Tak więc serdecznie dziękuję za pomoc :)

    Pozdrawiam

    Krystian

    --
    http://www.krystek.art.pl/