  • Data: 2018-06-30 00:36:32
    Temat: Re: Przedwojenne automaty telefoniczne
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b364639$0$599$65785112@news.neostrada.pl...

    > W latach 90-tych mogla byc tam odwilz i komercja jak i u nas.
    > Ale czy przed 1990 Radiolelektronik by sie odwazyl ?

    Skoro była taka "Bratnia Miłość Narodów", to można było w sumie na tym
    pojechać, spiknąć dwa środowiska hakerskie, przy udziale, wiadomo, partii...
    przepraszam - Partii, przez dórze pe (ort celowy, jako zgryźliwość), jakby
    Towarzysze Radzieccy przekazali Towarzyszom Polskim, lub przez nich, aby w
    polskim "RE" opublikowano ten schemat, to jak myślicie, nasi odważyli by się
    postawić? :)
    Bo w styczniu '82, wiadomo, polskiego RE w sklepach/kioskach nie było, z
    powodów wiadomych, ale ruskie Radio pokazało się normalnie i z przyjemnością
    je kupiłem. Bo ja tylko politykom chciałem ch..w d... pchać, z normalnymi
    Ruskimi, gdyby nie mój wiek, to bym się wódki napił i o fajnych rzeczach
    pogadał.
    Więc przypuszczam, ze jakby Towarzysze Radzieccy puścili oko "wicie
    rozumicie", to przeciwnie, RE nie odważyłby się nie opublikować... Gdyby się
    pospieszono, to może by zdążyli przed odwilżą? :P :)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.