  • Data: 2014-10-14 20:49:18
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom N" <7...@8...203428.invalid>

    > Ani nagrywający ani poprzedzający nie stali...

    Oni nie jechali "bezpośrednio przed". Poza tym z faktu wyprzedzania nie
    wynika jeszcze wina. Jak widać na zdjęciach samochód po prostu przejechał,
    czyli osoba, która go prowadziła nic nie zrobiła by wyprzedzać. Mówiłem,
    pustak zatrzymał się a ona najprawdopodobniej zagapiła się.

    > Ja? Podasz message-id mojej wiadomości bez nazwiska?, Jasiu...

    Synek ... umiesz się normalnie podpisać czy będziesz dalej pieprzył
    farmazony