  • Data: 2017-10-12 15:27:03
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:59df591c$0$15207$65785112@news.neostrada.pl...

    > sprawdziłem miernikiem, kontakt elektryczny jest, separacja (brak
    > zwarcia) też jak trza, z kompa dźwięk wypływa, zaś cinche nie reagują na
    > nieśmiałe łechtanie. Co robić, droga Redakcjo?

    Mnie chodziło o to, czy na wyjściu przejściówki jest sygnał (to
    njiekoniecznie jest takie pewne)... Chcę bowiem wyeliminować znany wśród
    elektroników, zwłaszcza starszych, tzw. efekt skrzynkowy, kojarzy ktoś co
    to? :)))

    Tak sobie myślę - czy zwarcia nie ma także na wejściu audio? Miewałem już
    przypadki w urządzeniach, zwłaszcza starszych, że od wkładania/wyjmowania
    wtyczek, pękało zmęczeniowo lutowanie gorącej żyły i sprzęt nie grał. Po
    zalutowaniu (jeśli mogłem, to wspierałem to krótkim kawałkiem giętkiego
    przewodu, że jakby się znów zmęczyło, to... wiadomo) muzyka zaczęła grać.
    Kilka razy zdarzyła mi się pęknięta ścieżka, czego z początku nie było
    widać, a też, po zalutowaniu, zaczęło grać.
    W jednym ze swoich monitorów, który mi robi za małe multimedium (stary
    kinolowy 15''), wejścia są OK. Ale wyjście na słuchawki jest właśnie z taką
    usterką i nie chce mi się jej na razie naprawiać, choć to 5 minut by było...
    Dopiero jak dość mocno poruszam, słuchawki grają. I przestają, jak puszczę
    wtyczkę. Może kiedyś z nudów, w przypływie wolnego czasu? :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.