  • Data: 2019-05-10 15:07:13
    Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-10 o 14:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > A plastik sie ugnie, za to uderzy wal korbowy :-)

    > Zapewne dobrali odpowiedni.

    Taaa, jakby zawsze dobierano odpowiednie rzeczy, to by akcje serwisowe
    nie był potrzebne.

    > Jak odegnie, to wroci.
    > Raczej bym sie bal, ze przedziurawi lub peknie  latwiej niz stal i
    > latwiej niz aluminium.

    Nie obawiaj się, przecież dobrali, "odpowiedni" typ plastiku :P

    Minęły czasy, że lewarek pod miskę i silnik można było bezproblemowo
    podnosić/podpierać przy wymianie poduszek silnika:
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/misa-miska-olejow
    a-andoria-2-4-td-i7145260713.html
    Ale aluminium z niej by starczyło na kilka takich z VW ATQ :)

    --
    viktorius