eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany › Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
  • Data: 2019-05-10 15:03:21
    Temat: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:qb3l2k$vaq$...@d...me...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    >>>Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
    >>>Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...
    >>>Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to
    >>>trudne?
    >> Zajrzyj na youtbe, albo do ksiazki :-)
    >Zajrzałem.

    >> Kanal/podnosnik masz ... jesli niczym nie zabezpieczona, to moze i
    >> nietrudne, ale jak trzeba odkrecic stabilizator albo skrzynie
    >> biegow, to moze byc trudniejsze.

    >Mam tylko to co VW dostarczył mi do wymiany kół...

    No to juz nie jest łatwo, prosto i przyjemnie.

    >Przećwiczyłem już zdejmowanie miski: byłem na szrocie i nabyłem
    >używaną wykręcając taką samodzielnie z zezłomowanego Passaciora.

    >No więc miska jest niezabezpieczona od strony szosy niczym poza
    >plastikową płachtą przykrywającą podwozie (u mnie jej brak) ale
    >jej tylną część zasłania tzw. "sway bar" - poprzeczna belka spinająca
    >obie kolumny zawieszenia przednich kół.

    po polsku drążek stabilizatora.

    >Trzeba ją odkręcić od
    >podwozia: 2x2 nakrętki nasadka 13 aby się dostać nasadkami 10mm
    >do rzędu śrub mocujących miskę z tyłu. Na szrocie akurat był problem
    >z jedną nakrętką: zaczęła się franca kręcić razem ze śrubą która
    >miała być umocowana w podwoziu nieruchomo - komplikacja której
    >nie chciałbym doświadczyć w swoim aucie, bo skończyło się na
    >odginaniu tej belki odkręconej od podwozia dalej niż trzeba (przy
    >kolumnach zawieszenia) i jej wygięciu + zniszczeniu obejm.
    >Musiałem być niestety brutalny w podejściu do tematu :-)

    Dostep jest ? Mozna srube przyspawac. Albo odciac.

    Oczywiscie o ile ma sie dobrze wyposazony warsztat :-P

    >>>Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
    >>>aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.
    >
    >> Skandal to jest przekraczac predkosc w strefie 20.
    >> I potem musza takie wysokie progi robic :-P

    >Najlepsze że te progi nic nie dają - spowalniają tylko samochody
    >z niskim zawieszeniem i to tylko czasami - goście w SUV i Passatach
    >pomykają bez spowalniania. To samo pickupy. Progi zwalniające
    >poprawiają tylko samopoczucie lokalnych mieszkańców - coś tak
    >jak zdejmowanie butów podczas kontroli przy wsiadaniu do samolotu
    >od 20 lat nie zwalniam jadąc po takich progach i dopiero pierwszy
    >raz mam problem z autem.

    Moze sprezyny zawieszenia ci popekaly :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: