  • Data: 2015-07-04 11:42:15
    Temat: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1507041039380.3556@quad..
    .
    > On Fri, 3 Jul 2015, Pawel O'Pajak wrote:
    >
    > [...komuś...]

    > To jest NAJGORSZE z możliwych rozwiązań.

    Najlepsze.

    > Najlepszą widoczność przy najmniejszej prędkości uzyskujemy przy skrętach
    > *na* jezdni

    Ale jezdnia nie jest po to, aby rowerzysto było wygodniej.
    Płynność ruchu ma dużo wyższy priorytet .

    Oczywiście droga rowerowa powinna się kończyć przed każdym skrzyżowaniem i
    zaczynać zaraz za nim - wtedy bezpieczeństwo jest pełne.
    Koło mnie zrobiono takie chodniko-dróżki rowerowe, budując je od nowa albo
    mocno poszerzając istniejące chodniki i jak dla mnie to jest najlepsze
    rozwiązanie.
    Nikomu się nie przeszkadza, nie ma opcji że się komuś wjedzie pod koła, a
    jedzie się wygodnie i bezpiecznie.

    Zarówno rowerem, jak i samochodem.
    Wcześniej rowery miały tu możliwość jazdy pod prąd jezdnią i było to o wiele
    gorsze rozwiązanie - również dla obu stron.