eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzypadek z Świętokrzyskiej › Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Date: Sat, 04 Jul 2015 12:34:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <mn8cs0$udi$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5595a2e6$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <mn48od$9kv$1@dont-email.me> <559621d3$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <559630de$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <559643b0$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <142hpo6s0k00s$.dlg@myjk.org>
    <5596764a$0$8374$65785112@news.neostrada.pl> <pvivfxgcfy82$.dlg@myjk.org>
    <mn6ds4$btc$1@srv.chmurka.net> <Pine.WNT.4.64.1507041039380.3556@quad>
    <mn89pj$qgu$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.230.8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1436006080 31154 77.79.230.8 (4 Jul 2015 10:34:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jul 2015 10:34:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <mn89pj$qgu$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565309
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.07.2015 o 11:42, Cavallino pisze:
    >> To jest NAJGORSZE z możliwych rozwiązań.
    >
    > Najlepsze.

    Dla jednych najlepsze, dla innych najgorsze. Lepiej (pod kątem
    zadowolenia) by było, gdyby DdR nie zmuszała roweru do korzystania -
    wtedy matki z dziećmi by się snuły koło chodnika, i przeprowadzały
    rowery (więcej prowadzenia niż jazdy), a ściganci by latali jezdnią,
    czasem szybciej od samochodów. Akurat na Świętokrzyskiej jest słaby
    miks, czyli jest pas dla rowerów, który przebija się przez przystanek
    bus, a potem zjeżdża na chodnik i lawiruje koło wyjść metra i oczywiście
    tam, gdzie w poprzek chodzą tłumy - co zresztą widać na wskazanym filmiku.

    > Oczywiście droga rowerowa powinna się kończyć przed każdym skrzyżowaniem i zaczynać
    zaraz za nim - wtedy bezpieczeństwo jest pełne.

    No coś takiego, a potrącenia pieszych się nie zdarzają w takim pełnym
    bezpieczeństwie? Przecież zdarzają się dzwony między samochodami - więc
    może i samochody powinny być przepychane, bo wtedy bezpieczeństwo pełne.
    Bzdura, bo siada przepustowość? No właśnie, rowerom też siada
    przepustowość. Oni też chcą szybko się przemieścić.

    --
    Alf/red/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: