  • 31. Data: 2013-10-15 14:46:47
    Temat: Re: Pytanie o pierwszeństwo - grr
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-15 13:38, *Franc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Emocje, to człowiek niezbornie się wyraża.
    > Na rysunku żona jest "zielona", maszyna "czerwona".

    Na Street View widać (jakiś remont wprawdzie wtedy tam był), że sporo
    przed są tylko dwa pasy:
    https://www.google.pl/maps?ll=53.023878,18.61311&spn
    =0.000633,0.001206&t=h&z=20&layer=c&cbll=53.023828,1
    8.61327&panoid=EyQqYdNickvTCKxcSPqd6w&cbp=12,291.18,
    ,0,22.73
    i lewy przechodzi w ten skrajny lewy, a prawy w ten prosto/prawo - na
    ten moment, to żona wymusiła moim zdaniem (zastrzegam - o ile nie
    zmieniła się organizacja).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 32. Data: 2013-10-15 14:54:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 14:46:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > i lewy przechodzi w ten skrajny lewy, a prawy w ten prosto/prawo - na
    > ten moment, to żona wymusiła moim zdaniem (zastrzegam - o ile nie

    Niestety, googlowóz jechał dawno temu. Po remoncie przemalowane jest całe
    skrzyżowanie i malowanie jest inne.

    --
    Franc

  • 33. Data: 2013-10-15 14:55:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2013 14:46:36 +0200, Franc

    > Ha, co więcej - żona twierdzi, że w końcu stanęła żeby baran wjechał. Stała
    > i trąbiła na gościa który wjeźdzając przed nią swoim tyłem zabrał pół
    > przodu w C4 (bo zachodzi :-)

    Kobiety tak mają. Moją żonę też koleś puknął pod kościołem, bo zamiast sp*
    gdzie było miejsce, to w trąbkę dmuchała. O ło: http://youtu.be/fWa3DbHW3N4
    ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2013-10-15 15:00:17
    Od: p...@g...com

    --Kobiety tak mają. Moją żonę też koleś puknął pod kościołem, bo zamiast sp* gdzie
    było miejsce, to w trąbkę dmuchała. O ło: http://youtu.be/fWa3DbHW3N4 ;) -- Pozdor
    Myjk

    ale to zmienia calkowicie postac rzeczy, jak biegly przyklepie ze zniszczyl
    nieruchomy samochod to dzwigowy ma pozamiatane :-)

    P.

  • 35. Data: 2013-10-15 15:02:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-15, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Kobiety tak mają. Moją żonę też koleś puknął pod kościołem, bo zamiast sp*
    > gdzie było miejsce, to w trąbkę dmuchała. O ło: http://youtu.be/fWa3DbHW3N4
    > ;)

    Ja bym sie tym tak nie szczycil :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2013-10-15 15:03:01
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moment, to żona wymusiła moim zdaniem (zastrzegam - o ile nie zmieniła się

    Wszystko zależy dokłądnie od miejsca stłuczki Oba pojazdy zmieniały pasy.
    Maszyna mogłą to zrobić w zasadzie bez zastanowienia wprost za rozwidleniem
    bo na zaczynający się pas wjeżdza z prawej. Gdyby wjeżdzała na ten pas
    później kiedy był już zajęty to inna sprawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 37. Data: 2013-10-15 15:07:19
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 15:03:01 +0200, Ukaniu napisał(a):

> [...]
    > bo na zaczynający się pas wjeżdza z prawej. Gdyby wjeżdzała na ten pas
    > później kiedy był już zajęty to inna sprawa.
    Idę dzisiaj do domu z perpedesa, to porobię zdjęcia dokładnego malowania.
    Właśnie IMHO żona nie zmieniała pasa ruchu, tylko kontynuuwała jazdę swoim
    pasem na wprost.

    --
    Franc

  • 38. Data: 2013-10-15 15:35:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2013 06:00:17 -0700 (PDT), p...@g...com

    > ale to zmienia calkowicie postac rzeczy, jak biegly przyklepie ze zniszczyl
    nieruchomy samochod to dzwigowy ma pozamiatane :-)

    Domyślam się, że żona Franca nie miała niestety kamery w aucie i
    udowodnienie tego faktu nie będzie łatwe -- jeśli nie było świadków.

    Dlatego mimo wszystko uważam że sąd zwolni z odpowiedzialności tylko samym
    faktem, że maszynista zmieniał pas ruchu i nie ustąpił pierwszeństwa
    pojazdowi który znajdował się na zajmowanym pasie ruchu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 39. Data: 2013-10-15 17:40:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Oct 2013, Myjk wrote:

    > Tue, 15 Oct 2013 12:14:46 +0200, Gotfryd Smolik news

    > Myślę, że nastąpiła pomyłka w opisie kierunkowskazu "maszynobusu",
    > albowiem, cytuję opis Franca:
    >
    > "żona chciała jechać na wprost i facet z maszyny też na wprost."

    A, przepraszam, dopiero później widziałem post z uwagą że tu jest
    niespójność.

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2013-10-15 17:48:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Franc,

    Tuesday, October 15, 2013, 1:38:14 PM, you wrote:

    > Emocje, to człowiek niezbornie się wyraża.
    > Na rysunku żona jest "zielona", maszyna "czerwona".

    Z rysunku wynika, że oboje wjechali na ten sam pas z innych. Czyli
    policja ma rację. Można się jedynie próbować bronić twierdzeniem, że
    Twoja żona zdołała zająć pas zanim tamten rozpoczął manewr. Ale jakoś
    nie sądzę, żeby było to łatwo obronić :(

    --
    Best regards,
    RoMan