  • Data: 2017-06-18 21:22:01
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com w
    <news:6f1f99cf-f46e-4e31-b90c-295b09677d65@googlegro
    ups.com>:

    > Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość.

    Od zawsze się dziwię, że na zadane pytanie z listą do wyboru odpowiedź brzmi
    "chuj z pytaniem i listą, tu masz najlepszą wersję"

    Przecież inicjator wątku nie wspomniał o warunkach typu "najszybciej
    dojedziesz, to masz +10kUSD do ekonomiczności...

    > Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej
    jeździe.

    To chyba w pagórki pojechałeś.

    > Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :)

    Hmm, energię przy jeździe w górach należy wytracać, ale nie na hamulcach, i
    nie na drzewach...

    --
    'Tom N'