  • Data: 2018-08-25 01:32:56
    Temat: Re: Re:MPE
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał:

    > - Potrzebna jest karta MicroSD (max. 32GB)

    > - PCtem zaladuj plik "MyPhoneExplorer Client 1.0.47.apk" i
    > zapisz go na MicroSD (moze byc potrzebna
    > przejsciowka USB <> SD/MicroSD)
    > - link dla wyszukiwarki pliku https://goo.gl/f1ysws

    > - zainstaluj (wloz) karte MicroSD z plikiem do telefonu i
    > otworz przegladarke zasobow, znajdz plik

    > - pacnij w nazwe pliku i nastapi instalacja

    Dzięki. Nareszcie senswna porada. Rozumiem, że w telefonie musi być karta SD
    z zapisanym plikiem "MyPhoneExplorer Client 1.0.47.apk". Ja ten plik mogę
    zapisać w telefonie (skopiować go z komputera) przez USB. I uściślające
    pytanie. Czy koniecznie musi to być dodatkowa karta? Czy nie mogę tego pliku
    zapisać w pamięci wewnętrznej telefonu? Już byłem na tym etapie i nie
    wiedziałem w którym katalogu telefonu zapisać ten plik. Będę wdzięczny za
    łopatologię.

    pozdrawiam