  • Data: 2018-06-17 16:11:53
    Temat: Re: Redukcja szumu z wielu klatek
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2018 o 14:47, Marek S pisze:

    > Ahhh o tym piszesz. To zupełnie coś innego. Chodzi o składanie panoram.
    > Gdy opcja jest włączona, to następuje optymalizacja dopasowania
    > składowych panoramy. PS stara się wtedy analizować granice kształtów na
    > poszczególnych obrazach aby ładnie dało się to wymaskować. Panorama
    > wygląda wtedy na bardziej dopracowaną.

    To, to ja wiem. Problem polega na tym, co zrobi ta funkcja, jeśli
    "panorama" będzie się składała z, powiedzmy, czterdziestu jednakowych
    zdjęć. A tego nie będziesz wiedzieć, dopóki nie spróbujesz.
    Przy okazji: nigdy nie bawiłem się w uśrednianie szumu na zdjęciach, ale
    standardowo robię to dla widm w podczerwieni. Takie widmo od biedy można
    traktować jako jeden wiersz fotografii. Daje to dobre rezultaty przy
    uśrednieniu minimum kilkudziesięciu widm. Akwizycja widma trwa około
    sekundy, 32 próbki wydają się rozsądnym kompromisem.

    Paweł