    From: giecik <g...@S...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Grand Scenic 2.0 cdi - pytania
    Date: Sun, 31 Jul 2016 18:32:31 +0200

    W dniu 2016-07-31 o 12:59, Cavallino pisze:

    > Benzyniaków tym bardziej to dotyczy.

    > Poza awariami koła zmiany rozrządu, cewek , wszystkich możliwych
    > czujników, osprzętu elektrycznego itd itp

    > A poza momentem ruszania ta moc automagicznie przychodzi?

    Mam auto z końca produkcji i nie narzekam.
    A koło zmiany rozrządu kosztuje 300 zł i raczej nie wymienia się go
    jeśli dba się o wymiany oleju na poziomie 15kkm.

    Jeśli chodzi o ruszanie to w dieslu na samym sprzęgle mogłem ruszyć pod
    górkę i czułem, że auto daje rade. W benzyniaku trzeba mu lekko podnieść
    obroty. Później automagicznie nic nie przybywa ale tej mocy co jest mi
    wystarcza.