    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 17:14:01 +0000 (UTC)

    On Fri, 24 Jan 2014 17:55:45 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Po co tu tniesz? Dla zaciemnienia?

    Co Ci tym razem zaciemniło?

    > I do tego się odniosłeś.

    Odnosiłem się do jego stwierdzenia, że silnik pracuje sprawniej na
    niskich obrotach. Przecież wyraźnie to napisałem w swojej odpowiedzi. W
    tym przypadku nie trzeba żadnego kontekstu, żeby to stwierdzić.

    > Napisałeś W KONTEKŚCIE jazdy ze stałą prędkością i minimalnym
    > obciążeniu!

    No i co z tego, że w takim kontekście? Przecież wyraźnie odniosłem się do
    stwierdzenia, że silnik pracuje sprawniej przy niskich obrotach. Co jest
    moim zdaniem nie prawdą.

    Tomek